30. kolovoza 2014.

Ćao drage moje....
U ovom postu ću ukratko da predstavim proizvod koji sam skoro probala,a radi se o Eveline masci za lice od zelene bio gline.

Pakiranje je vrlo praktično,kesica od 7 ml sa sadržajem sasvim dovoljnim za jednu upotrebu.
Maska je namijenjena za normalnu,kombinovanu i masnu kožu.Plavkasto-zelenog sadržaja koji je dosta prijatnog mirisa,tekstura samog sadržaja nije rijetka,ali ni pretjerano gusta,u svakom slučaju vrlo pogodna za nanošenje.
Maska se nanosi na prethodno očišćeno lice i drži se dok se skroz ne osuši odnosno dok lice ne postane blago zelene boje za što je jako malo predviđenih 15 min koje stoje na uputi (ili je to samo kod mene slučaj).

Što iz Eveline-a kažu za masku možete pročitati sa sljedeće slike...


  • ostavlja mat finiš i pročišćava pore kože, smanjuje znakove umora, poboljšava stanje kože

Što ja imam da kažem za masku:

Nakon 15 min sam ostala razočarana što se na pojedinim dijelovima maska osušila,a na većem dijeli lica nije pa sam je ostavila da se osuši skroz.Također mi se nije svidjelo što me lice na početku "peckalo",ali nakon 2-3 min maska je počela da hladi lice,pa sam joj prethodnu neugodnost oprostila.
  • O samom efektu maske imam samo riječi hvale,mogla bih na dugo da opišem sve što je učinila,ali ću se potruditi da što jednostavnije to predstavim....Na masnije dijelove lica,kao što su čelo i nos u potpunosti je imala matirajući efekat koji je na moju radost trajao puna 2 dana bez obzira na nanošenje kozmetike u međuvremenu.Što se tiče ostatka lica mogu samo reći da je procvijetalo.Ta 2 dana imala sam osjećaj kao da je sva moguća nečistoća u potpunnosti otklonjena iz mojih pora.
I ono što sam zaboravila da napomenem maska sadrži biohijaluronsku kiselinu.

 Moja ocjena za ovaj proizvod je čista 5 i sigurno ću je redovito koristiti pa samim tim krećem u potragu za većim pakiranjem.

Sastav:



 Jeste li bile u prilici isprobati ovu ili neku drugu Eveline masku?Hoćete li razmisliti o kupovini ove?Pišite mi i pratite me na FB stranici mnogo znači :* :*

2 komentari

Maska zvuči super, ali voljela bih da si prikazala ili prepisala sastav :)

REPLY

Jaooo nije mi učitalo 2 slike :( Hvala,nisam primjetila,idu slike vcrs :) maska je fenomenalna..

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates