11. kolovoza 2014.

Drage moje imala sam ideju da o ovome što ću pisati snimin i svoj prvi video,ali mislim da je ipak za to još uvijek rano (lagala bih kad bih vam rekla da nisam pokušala,jesam i to je totalnii promašaj :) ) Ovakav post se uvijek puno ljepše dočara videom,ali eto ja ću pokušati ovako.Pa da počnemo...

Kako ja to sredim svoje noktiće?Vjerujte jako teško,nisam neki ekspert za lakiranje noktiju,a da o nekom nail artu i ne pričam,zato sam uvijek pribjegavala nadogradnji noktiju jer na mojim noktima sam gel ne može ostati.Kada imam nadogradjene nokte rastu strašnom brzinom,stoga sam svakih 10-15 dana morala ići na korekcije što mi je počelo ići na živce i tako ja odlučim okušati se sama u tim vodama jer ne može to biti toliko teško,samo se trebam potruditi.I eto uspijevam već neko vrijeme :)

Listajući malo blogove ukapiram ja što meni sve treba od pribora i odem ja to pokupujem :) i tako krenem ja :)



To je sve od pribora :)

Pa da krenemo od početka...skidanje već postojećeg laka koji stoji već nekih 3 dana (još od mora) i danas je konačno došao red na malo sređivanje noktića nakon brzinskih morskih lakiranja :)

Lak skidam uljanim FITOGAL-ovim acetonom (roza bočica) koji nažalost nemam u orginalnom pakiranju stoga ga nisam ni uslikala...nakon skidanja laka na nokte i kožicu oko noktiju nanosim maslinovo ulje (koje se nalazi u Oriflame bočici)


I da,tako moji noktići izgledaju nakon skidanja laka,i same vidite koliko su uništeni,čak i više od pola pločice :) ali zaista ovaj put brže rastu jer sam koristila Eveline maximum nail growth tretman pa su za eto skoro dva mjeseca dosta izrasli i već dolaze sebi dok mi je prošli put kada sam skinula umjetne nokte trebalo dobrih 7-8 mjeseci da se oporave (naravno nisam ništa koristila)...kratki su jer ja tako želim,čim izrastu ja ih odrežem da ih ne bi slučajno zakinula.


Ovako nanosim maslinovo ulje,pustim da stoji 10-15 minuta i onda zgulim kožicu nekim malim štapićem koji je došao u setu koji izgleda ovako...
Nakon toga kožicu koju sam podignula s pločie nokta skinem makazicama....

kada sam sve to završila potiskujem kožicu noktiju prema dole kako bi vizuelno izdužila nokte i za to koristim opet neki štapić...

nakon svegaa ovoga nanosim jedan sloj Eveline 8u1 tretmana na koji sam prešla jer mi je trebalo nešto da mi nokte učvrsti radi vode da ne pucaju,a i malo su se oporavili pa me više ne pecka kad ga nanesem i odlično radi svoj posao...

..i to izgleda ovako :)
S obzirom da se jako brzo suši nanosim prvi sloj slaka za nokte (današnji izbor je crveni sedefasti lak od Golden Rosa u broju 276)

i to je to :) 

Pišite mi svoja iskustva,neki svoj savijet,kritiku ili pohvalu :) sve je dobro došlo :***


4 komentari

Ja sam krenula da puštam nokte posle više od 10 godina grickanja i svaki post ovog tipa moram da pročitam i da krenem da učim haha. Hvala ti,super je objašnjeno sve!

REPLY

Hvalaa :) Baš mi je drago da ti se postić dopao i nadam se da češ uspijeti u svom naumu i da sam ti barem malo pomogla :) A ako već ne koristiš Eveline Maximum Nail Growth od srca ti ga preporučujem jer zaistaa čini čuda još ga ja nisam koristila kako piše već na svoj način.. I maslinovo ulje pomaže za rast noktiju samo dosta sporije :)

REPLY

Superr post.Imam jedno pitanje meni su nokti dosta slabi i brzo pusjau.Pusti ja njih i i nakoj jedno 2-3 sedmice pocnu pucat.Imaš li neku ideju kako da ih ojacam.LP
Posjeti i moj blog nova sam <3

REPLY

Izvini sto ti kasno odgovaram,meni je sve te probleme rijesio Evelin maximum nail growth kupila sam ga u CM-u.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates