20. kolovoza 2014.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12747881/?claim=pwutz8vuph5">Follow my blog with Bloglovin</a>

Drage moje kako i sama volim čitati postove što to mnoge blogokoleginice imaju novo u svojoj kolekciji odlučila sam sam vam predstaviti što je to novo kod mene iako nije baš mnogo...

Pa da krenemo...

Kupka...primjetila sam da se mnogima dopala Baleina kupka iz limitirane kolekcije s mirisom lubenice,ali kako nisam ljubitelj proizvoda s mirisom lubenice pa čak ni žvakica nisam razmišljala da je i ja isprobam.Ali na spisku se našla druga kupkica iz iste limitirane kolekcije Carambola Lambada sa mirisom karambole (zvjezdastvo voće) koji je baš onakav kakve volim,svjež,voćni i savršen za vraćanje energije...cijena kupkice je 1,95 KM i šteta što je limited edition jer iako je nisam isprobala već mi se dopada :) jakoo :) 


Balea carambola lambada

Ruž-vjerovatno ste primjetile moju ljubomoru u komentarima kada pročitam da je neka od blogokoleginica dodala u svoju kolekciju neke Golden Rose proizvode jer sam ostala naprosto oduševljena kvalitetom Golden Rose i sigurna sam da je i ostatak proizvoda odličan :) već sam pisala o Golden Rose ružu u broju 57 i želji da ih kupim još i danas sam konačno našla još jednu nijansu koja je zadobila moju pažnju.Riječ je opet o roza nijansi samo ovaj put dosta nježnijoj od prethodne u broju 130,onako baš nude roza nijansa.I da,moram napomenuti,da sam pronašla neke proizvode koje planiram kupiti :) cijena mu je mizerna,samo 3,5 KM
Goden Rose 130

Rumenilo-kada je riječ o rumenila uvijek sam probjegavala rozim nijansama jer s njima se nikako ne može pogriješiti,pristaju svima.Ovaj put sam se odlučila za nešto malo drugačije,nešto u peach nijansi.Rumenilo je većim dijelom mat,a pri samom kraju ima dio sa malim sedefom.Cijena 4KM



















Catrice-010 Raspberry Ice Cream-defining duo blush


Puder-ovaj put je izbor pao na Miss Sporty tečni puder So Matte Perfect Stay u nijansi 003 medium..nakon što sam dobila malo boje u licu prestala sam koristiti BB kremu iz razloga što inače imam svijetal ten i ova koju imam ne bi mi odgovarala :) iako ljeto u 90% provedem bez pudera jer bez obzira koji koristim imam tako težak osjećj na licu morala sam krenuti u potragu za tamnijom nijasnom pudera jer sam počela gubiti boju pa da ne izgledam šareno,a i realno ljeta skoro pa i nemamo :)
Iz Miss Sporty-a kažu: traje do 14 sati,daje prirodan izgled koži,kontrolira sjaj na licu i daje mat efekat sa svježim izgledom do 12 sati,bogat vitaminima A,C i E i anti-oxidansima koji pomažu u zaštiti kože ,lagane teksture koja ne zatvara pore i daje koži da diše.Pakovanje je skorz simpatično i mene je privuklo da pogledam proizvod,sadrži 27,3ml što je sasvim solidno.Dozira se pumpicom i koliko sam mogla da primjetim na testeru,mislim da će mi dovoljno biti samo jednom pritisnuti pumpicu za cijelo lice..Mene su namamili,a utiske vam uskoro javim..cijena 6,60 KM...





















































Balea losion za pranje lica-nakon dugog korištenja Balea gela za umivanje (plavo pakiranje) za normalnu do mješovitu kožu došlo je vrijeme da se promijeni,ne zato što nisam bila zadovoljna,ja sam s tim gelom i više nego zadovoljna već zato što sam dobila alergiju na licu nakon što sam se umila :S Ovaj put sam izabrala losion iz Sensitive kolekcije jer se nisam usudila niti jedan drugi jači proizvod uzeti..a zaista sam morala nešto početi koristiti jer je lice postalo haos nakon što ga 10 dana nisam tretirala niti jednim proizvodom,osim nekim maskicama u kućnoj pripravi...
Iz DM-a kažu sljedeće:Balea med losion za pranje osjetljive kože je pH neutralan (pH5,5) i ne sadrži sapun...



















Dolazi u pakiranju od 300 ml,cijena 3,75KM,s praktičnom pumpicom,ali sam primjetila da ima i dosta veće pakiranje po cijeni od oko 4 KM,ali samo da se naknadno sipa u ovo manje pakiranje,pa ukoliko se pokaže sljedeći put kupujem veće pakiranje.Utiske javim naknadno...



Ebeline odstranjivač laka za nokte-kao što i same znate Ebeline je još jedna DM-ova marka,do sada sam koristila Fitogalov uljani odstranjivač laka i zaista mi je postalo zamorno skidan lak dok se prsti lijepe jer odstranjivač ostavlja sam od sebe slipav trag...
Iz DM-a kažu:Ne sadrži aceton,savršen za osjetljive nokte,sa mirisom badema...
Dolazi u pakovanju od 200 ml,zaista prijatnog mirisa badema,jedino što je po meni nepraktično je to što ima veliki otvor kad se čep odvrne pa se mora paziti pri doziranju,ali eto meni to neće smetati jer ja ću ga svakako presuti u bočicu s pumpicom od Konada...





9 komentari

Blago vama vi imate Catrice :(
Nisam probala nijedan proizvod, mada inače Balea kupke obožavam zbog mirisa :)

REPLY

Nažalost i nemamo neki izbor Caterice proizvoda ja ih nabavljam preko jedne djevojke...Pored rumenila imam još set za obrve...Baleine kupke kupujem od kad se otvorio DM i sve su mi podjednako dobre,ali favorit mi je svijetlo zelena od aloa vere i mislim jogurta,ali je već dostaaaa dugo ne vidim na policama.... :)

REPLY

Golden Rose ruževi su milinica <3
Oni i Flormar su mi najugodnije otkriće godine!
Super stvari, povoljne, netestirane na životinjama, ma kud ćeš bolje :)

REPLY

Heheh,daa...definitivno se slažem za Golden Rose,Flormar još nisam probala,ali imam namjeru jer sam pronašla skromnu radnjicu sa njihovim proizvodima...Nekako najviše volim kad me jako povoljne stvari ne razočaraju pa im se uvijek iznova vraćam...

REPLY

Agreed :)

Bit ću toliko slobodna preporučiti lakove za nokte i Pretty Lengthening maskaru. Lakovi za nokte mi traju do tjedan dana na noktima, a maskara se nije osušila ni nakon 3 mjeseca korištenja. Kad se samo sjetim koliko sam love bacala na puno razvikanije i osjetno lošije proizvode...

REPLY

Da,daa...lakovi su odlični,imam 2-3 nijanse i svaka je iz različite kolekcije,zaista sam zadovoljna...vidjela sam da imaju mat kolekciju,jesili probala?Ja planiram ovih dana dok se odlučim za nijansu :) Maskaru ću potražiti pa ukoliko nađem javim :)

REPLY

Za ne vjerovati koliko su dobri :)

Nažalost, nisam još probala ništa iz mat kolekcije jer im je ostalo samo par primjeraka u bojama koje ne nosim, ali uskoro stiže svježa roba u dućan u mom gradu pa će pasti bar jedan, a sve mi se čini i više njih ^^

REPLY

Potpuno te razumijem...uđem kupiti jedan izađem za 5 :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates