9. srpnja 2020.

Rijetko pišem o proizvodima koji mi se nisu dopali, ne iz razloga što smatram da nije OK pisati o tome nego jednostavno ne znam šta da kažem.


U posljednjih par godina najviše sam isprobala proizvoda za kosu, ali onih za njegu. Šampone ne mijenjam kao prije, volim dva i o njima sam vam pisala. Ostavit ću vam linkove ka recenzijama na kraju posta.
Odlučila sam se da sa vama podijelim tri proizvoda koja mi se nisu dopala ni najmanje. Sve tri su relativno jeftini i nisam mišljenja da su skuplji proizvodi uvijek bolji jednostavno se tako posložilo.




O Alverde naturschön maski sam vam već pisala na instagramu, ali možemo se ponoviti jer nemamo baš svi instagram. Alverde naturschön kozmetika u svom sastavu ima sastojke iz večinom organskog uzgoja. Ambalaža je također od recikliranih materijala (kažu do 80% ambalaže). Maska ne sadrži bojila, parabene, parafin/ mineralna ulja i veganska je kao i svi proizvodi iz ove linije.
Sama ideja mi se učinila odličnom i naravno da sam kupila masku.
Prvo, jako malo pakovanje za nekih 6-7 KM (mislim da je čak bila na akciji, samo 150 ml (klasične maske su od oko 300 ml)
Namijenjena je za sjaj kose, sadrži ulje trešnje te pospjesuje oporavak kose. Već pri prvom dodiru s maskom, tekstura mi se nije dopala, nekako je previše kao krema za lice, ružno mi se nanosila na kosu, ali to sam pripisala tom prirodnom sastavu. Nakon 5 minuta držanja, isprala sam masku, kosu posušila ručnikom pa fenom i doslovno nisam imala nikakav efekat, kosa kao da je oprana samo šamponom. Naravno da sam joj dala šansu, ipak je prirodna, možda se učinak vidi nakon više korištenja. Potrošila sam je jako brzo, nakon nekih 5-6 pranja jer je dođe jako malo, a pri tome mi je pri svakom nanošenju doslovno sklizila s kose. Ni nakon potrošenog pakovanja nisam vidjela nikakav efekat te je nisam ponovno kupovala. Svjesna sam činjenice da maska ne može kosu čudesno oporaviti, da je svakoj maski potrebno vremena da ima bilo kakav učinak, ali od svake maske u startu tražim da mi već nakon prvog korištenja kosu barem učini mekšom i lakšom za češljanje.


Druga po redu maska je Balea oil repair schwerelos creme-kur (roza) koja se sastavom činila jako dobra, ulje i proteini u samom vrhu su odličan izbor za kosu koja je suha i oštećena na krajevima. Teksturom je srednje gusta, nema neki lijep miris. Također nikakav učinak, niti je kosa mekša niti sjajnija, doslovno ništa. Potrošila sam pola i odustala, meni se ne dopada, ali čitala sam da je nekima jako dobra.


Za kraj imam  Alverde maslac za kosu sa avokadom i shea maslacem namijenjen  intenzivnoj njegi suhe i oštećene kose. Receptura sa shea maslacem, kakao maslacem i uljem avokada iz kontroliranog biološkog uzgoja regenerira kosu. Prirodni kompleks keratina daje neophodnu vlažnost. Daje slaboj kosi prirodan sjaj. 

Maslac se može koristiti na dva načina:

  • Ostaviti da djeluje 5-10 minuta na suhoj kosi i zatim kosu oprati
  • Na suhu kosu nakon pranja 
Ja sam je koristila nakon pranja, na suhoj kosi. Zašto mi se nije dopala? Ako imate gustu kosu, a da je pri tome suha ili oštećena ili ako vam je kosa prirodno valovita, onda je ovo savršen proizvod za vaš tip kose. Ja imam tanku dlaku, ali na svu sreću imam dosta kose. Ja sam je kupila s idejom da je nanosim na krajeve nakon feniranja ili peglanja kose, međutim ovo je izuzetno jak proizvod, vrlo je hranjiv i odlično smiruje kosu, ali kao takav za moju tanku dlaku je bio previše i momentalno mi je kosu činio masnom i teškom. 

Prosljedila sam ga drugarici koja ima valovitu i gustu kosu i ona je oduševljena jer joj pomaže i da je drži pod kontrolom, a i kaže da joj odlično hrani kosu.




Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates