9. travnja 2020.

Razmisljajući kako sebi, a i vama možda prekratiti vrijeme u ovoj izolaciji shvatim da jos nikako nisam podijelila utiske o šamponu s kojim sam prezadovoljna. Možda bi i ostali uskraćeni mog oduševljenja da nije ove situacije, jer tko bi mene natjerao da sjednem za laptop i napišem par riječi na ovom svom zapostavljenom blogu.

Neću vam pametovati da ostanete u kući, držite socijalnu distancu jer sam sigurna da ste sasvim svijesni situacije i da činite sve u svojoj moći kako bi ostali zdravi i sigurni.

Od kada je svijeta i vijeka mučim muku sa masnom kosom, zapravo sa najgorom kombinacijom kose ikada na svijetu. Masno tjeme, suhi krajevi, tanka dlaka, ali imam ja kose, nije rijetka.

Probavala sam sve i svašta, od tzv. Bojaninog šampona preko svih varijanti drogerijskih i onih malo skupljih šampona do apotekarskih. Bilo je tu dobrih kombinacija sa kratkim rokom trajanja (djelovanja) do onih uzalud bačenih para gdje sam imala osjećaj da šampon za masno tjeme učini situaciju gorom nego da sam koristila jestivo ulje za pranje kose.

Jednom prilikom, sasvim slučajno, kupila sam Keune šampon u CM-u. Kaže sljedeće: Ultra blagi šampon, namijenjen svakodnevnom pranju kose, sa multivitaminima. Hidratantni šampon, zaglađuje i revitalizira kosu te je čini svilenkasto glatkom i sjajnom.


Vrlo rijetke teksture, potpuno providan. Prilikom prvog šamponiranja uopće ne pjeni, ni malo, već kod drugog ima blagu pjenu. Miriše izuzetno svježe, na neki citrus. Meni miris zaista nije uopće važan, OK lijepo je da šampon miriše, ali kakve koristi od mirisa, kao ne radi ništa.

Da se vratim na utiske o šamponu. Tokom prvog pranja ovim šamponom osjetila sam neku razliku, nešto mi je bilo drugačije u odnosu na šampon koji sam prije koristila. Već tada sam osjetila da je drugačija mi dlaka kao da je obložena nečim, ali kako šampon nije pjenio pomislila sam da je samo od to što mi je kosa masna i prljava, a da je šampon nije uspio oprati. Prilikom drugog šamponiranja, već je bilo pjene i kosa je i dalje bila nekako drugačije još tako mokra. Inače, kada prvi puta koristim neki šampon tada ne koristim ni masku, ni regenerator niti bilo koji leave in proizvod jer sam sigurna da svaki od tih proizvoda doprinosi da mi se kosa dodatno masti te mislim da ću na takav način vidjeti koliko efekta šampon ima.

Prvo što sam primijetila kada sam krenula sušiti kosu jeste da nije umršena, lagano sam prošla četkom kroz kosu (koristim četku na mokroj kosi, koja je namijenjena mokroj kosi) i kosu sam počešljala bez ikakvih problema. Kosu sam sušila fenom, bez ikakvih četki i slično, dakle samo klasično sušenje. Kosa mi je bila toliko mekana, lepršava, sa volumenom, sjajna. Iskreno, bila sam oduševljena.

Nakon tog prvog korištenja šampona, kosa mi je prvi dan bila potpuno čista, drugi dan opet puštena, ali potpomognuta malom količinom šampona za suho pranje (kakav sam tek šampon za suho pranje otkrila), treži dan svezana. Meni je to bio zaista veliki napredak jer već drugi dan moja kosa uz gomilu šampona za suho pranje izgleda jedva pristojna kada se sveže.

Sa svakim sljedećim pranjem moje oduševljenje je raslo, jer je kosa nakon svakog pranja bila predivna i lepršava, čak se sporije mastila i kada sam stavljala masku, regenerator i leave in proizvode.

Pored lepršave, sjajne dlake primijetila sam i neke druge beneficije šampona. Tjeme me potpuno prestalo svrbiti, niti jedne bubuljice nemam već sigurno više od pola godine, nemam peruti što mi se znalo dešavati.

Šampon koristim već više od pola godine i ovo je jedini šampon koji sam kupila 6 puta za redom, onda sam iz straha da mi se tjeme i kosa ne naviknu na mjesec dana promijenila šampon i čim sam potrošila pakovanje odmah sam otišla i za zlu netrebalo kupila odmah 3 pakiranja Keune šampona.




Kosa mi se znatno sporije masti, sada već je perem na svaka 4 dana, a nekada kada nemam vremena ili pak volje, to bude već i 5. dan. Dva dana čistai puštena, dva dana  kosu mogu vezati bez šampona za suho pranje,a a ko pređem na 5. dan, onda mi je potrebna i njegova pomoć.

Imam gomilu nove kose u posljednjih tri mjeseca, kosa mi vrlo malo opada u odnosu na količine od ranije, slabije mi se krajevi krzaju, gotovo nikako ( i ne mislim da se ne štete, već se ne krzaju, ja sam imala problem gdje su se meni krajevi kose nekih 3-5 mm od kraja doslovno kidali i otpadali). Nisam se šišala od početka oktobra mjeseca, a kosu sam farbala svaki mjesec redovno i mislim da mogu izdržati još barem dva mjeseca da se ne šišam da nakon toga kosa opet ostane zdrava, ne najzdravija moguća jer je to prosto nemoguće, ali solidno zdrava i bez šišanja pola dužine koju sam jedva dobila.

Negdje sam naišla na priču da su nekima Keune šamponi agresivni, možda jesu, svatko je od nas drugačiji i ima drugačije potrebe. Međutim, konkretno ovaj šampon, smatram da vrijedi probati ako imate problema sa masnom kosom, meni je mnogo pomogao i nemam namjeru u skorije vrijeme da ga mijenjam.

Mana mu je možda ta mala količina koju dobijete, 250 ml, ali isto tako prednost mu je cijena jer košta nekih 5-6 KM, a i potrebna je jako mala količina šampona da opere kosu. Meni jedno pakovanje bude sigurno mjesec i po u normalnim uslovima i uz redovno pranje kose na svaka četiri dana.


Do idućeg čitanja :* :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates