24. siječnja 2020.

U svojoj kolekciji, sa sigurnoscu i bez brojanja, mogu slobodno reci da najvise imam Avon ruzeva. Sve teksture koje su ikada imali u ponudi i zaista sto se kvaliteta tice jedni su od najboljih na trzistu.

U novogodisnjim paketicima od Avona, stigle su mi tri nijanse novih mark. Prism ruzeva.



Sta ih razlikuje od ostalih? SLJOKICEEE!!!

Ako ste probali mark. Epic ruzeve iz Avona onda vam mogu reci da su teksturom jednaki. Kremasti, puni boje, lagani na usnama i postojani.



Mozda ove tri nijanse koje su meni stigle u paketicu sama nikada nebi odabrala, ali ipak mi je drago da sam imala priliki probati nesto drugacije od onoga sto inace volim i koristim.




Sada zelim da se vratim na sljokice, mnogo holografskih sljokica koje ovisno od svijetla mijenjaju cijeli spektar boja, ali dominira ta neka plavicasta zbog cega meni sve tri nijanse djeluju hladnije nego sto bi mozda bile bez sljokica.

Na usnama sljokice ostaju u zavidnoj kolicini da ako niste ljubitelj istih onda je ipak ovo too much za vas.

Od tri nijanse koje imam, meni se najvise svidja ona koja mi je na prvu bila ooo ne, nikako, dok najmanje lijepa mi je nijansa za koju sam se prvu uhvatila.

Pout goals je najsvijetlija i iskreno meni na usnama najmanje lijepa nijansa. Na slikama i uzivo djeluje kao nude nijansa dok je na usnama potpuno roza. Skuplja se u naborina usana i djeluje kao da su usne ispucale.



Blast off je prava ciklama nijansa i meni najljepsa od svih.




Posljednja,najtamnija nijansa je hyper fusion.  Jedina mana joj je sto zubi izgledaju zuti.




Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates