26. siječnja 2020.

Ćao drage moje, dobro došle u novi post. Od početka ove godine zaista se trudim daa što češće pišem postove na blogu iako je posjeta blogovima generalno opala, ali mislim da je vrijeme da to oživimo. Svakako da i ja sama volim pogledati neki story na instagramu, video na youtubeu, ali nekako pisana riječ je pisana i mnogo je lakše pronaći neku blog objavu za neki proizvod nego bilo šta od prethodno navedenog.

Ako me pratite na instagramu onda ste zasigurno vidjeli već po neku objavu sa Epic sunset paletom sjena od Essencea, ali nikada do sada nisam rekla neku riječ više i detaljnije o njoj.



Za sami početak, moram pohvaliti nekoliko "tehnikalija". Sve više brendova palete pakuje u kartonske ambalaže, što je meni praktičnije i dosta sigurnije za same sjene. Epic sunset paleta je također u kartonskoj ambalaži koja je izuzetno kvalitetna i čvrsta, sa odličnim magnetom i sigurno se ne može desiti da vam se otvori. Ja kada bi se pitala, iz svih paleta bi izbacila ogledala. Mislim da su potpuno bespotrebna, slažete li se?


Moram da pohvalim ideju i koncept palete. Po samom pakovanju i vanjskom izgledu palete možete zaključiti kakve nijanse vas očekuju unutra.  Sve je nesto plavičasto, ljubičasto, rozano, zlatno, ma pravi zalazak sunca.



Sve više me raduju palete u kojima dominiraju šljokičaste nijanse jer sveih više volim i koristim, a ti potpuno matt lookovi su mi potpuno prevaziđeni.

Svaka nijansa u paleti ima svoj naziv koji je rose gold slovima ispisan ispod, što opet moram da pohvalim. Essence je počeo baš ozbiljno ulagati u svoje palete i sa svakom koja izađe popnu se jednu ljestvicu više.

Paleta ima ukupno 16 nijansi, tri su  matt, a ostale su šljokičaste.



Lightness of day je neutralna, bež nijansa idealna za bazu i setovanje kapka.
Darkness of night je definitivno neutralna smeđa nijansa, koja može biti nijansa za pregib, ali i nijansa za bazu za smeđe šljokičaste nijanse u paleti, a super je i za smokey eye.
In the clouds (prvi red, druga nijansa s lijeve strane) nijansa me zbunila jer je od preostalih 14 nijansi i ona matt, sivkasto-ljubičasta, meni se lično na mojim očima ne sviđa ni u pregibu ni kao nijansa za cijeli kapak. Moguće da je greškom završila kao matt što bi mi bilo nevjerovatno.



Neću vam pisati o svakoj nijansi pojedinačno jer su sa osnovnim karakteristikama identične, a nijansama se razlikuju. Na slikama možete vidjeti i nijanse i nazive istih, te ukoliko neku izdvojim, lako ćete je pronaći.

Matt nijanse, posebno lightness of day i darkness of night, su srednje pigmentacije, mogu se lijepo nadograđivati, lagane s za blendati, da uklapati sa drugim nijansama, što iz ove što iz drugih paleta. Nijansa in the clouds je malo slabije pigmentacije u odnosu na prethodne dvije, ali je također lagana za korištenje.

Šljokičaste nijanse su priča za sebe. Vrlo su mekane, onako djeluju mi kao presovani pigmenti, baš su puteraste. Nažalost, teško se nanose kistovima, ali prstima dobijate onako full full pigmentaciju. Lagano ih utapkam na kapak te sao rubove izblendam kako bi se stopile sa ostalim nijansama na oku. Svakako moram a izdvojim dvije nijanse, fiery i perfect glow kao omiljene.




Već sam napomenula da je Essence zaista podigao kvalitet svojih paletica, sa ovom je mene oduševio. Sam spektar nijansi, toplo-hladnih tonova, zaista odlična paleta za igrati se.

Ako tražite svoju prvu paletu, a ne želite uložiti mnogo novca, ova paleta ima sve. Baznu i nijansu za pregib, lijepe zlatno-smeđe tonove za svaki dan, te one plave, zelene, ljubičaste i roze za vas malo odvažnije.


Koristite li Essence palete?
Do idućeg čitanja :* :*



1 komentari:

da, koristim Essence palete, i kozmetiku općenito. imaju dobrih stvarčica.
ANETA

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates