19. srpnja 2017.

Tonici su definitivno proizvodi koje nemam naviku da koristim i koje uopće ne volim.Nije da nisam probala,ali svaki od njih koje sam probala mi se uopće nije dopao iz ovog ili onog razloga,a najčešći je taj što su mi ostavljali ljepljivi film na koži i to me užasno nerviralo.


Greškom sam sa police uzela Bioten tonik za normalnu/mješovitu kožu lica umjesto micelarnu te sam bila "prisiljena" da ga isprobam.

O Bioten umivalici iz ste linije sam već pisala na blogu i definitivno je jedna od tri moj omiljenje. (RECENZIJA).

Bioten skin moisture refreshing tonic lotion ne sadrži paraben,parafin,vještačke boje i alkohol te je razvijen da umanji rizik nastanka alergijskih reakcija.Vraća u ravnotežu prirodnu vlažnost kože i hidrira epidermis.





Formulacija ove linije proizvoda je bazirana na 100% prirodnom ekstraktu dunje koji se dobija ekološkim i čistim metodama ekstrakcije.

Sadrži i hydro nutrient napredni hidratantni kompleks koji predstavlja kombinaciju čistih prirodnih sastojaka  i znanja nauke.Spriječava dehidrataciju i pruža prijatan osjećaj na koži.

Za razliku od svih prethodnih tonika koje sam probala ovaj mi se zaista sviđa.Na koži ne ostavlja ljepljivi film što mi je jako važno.

Moja koža je super reagovala na ovaj tonik,koristim ga i ujutro i naveče.Naveče nakon što se umijem ili eventualno skinem make up ako sam ga taj dan nosila,lice pređem tonikom,sačekam svega par sekundi jer se vrlo brzo upija u kožu što mu je još jedna prednost te nanosim kremu na lice.



Ujutro prvo lice pređem tonikom,uklonim ostatke kreme od večeri prije te se nakon toga umivam.Ako izlazim iz kuće onda idem sa kremom,pa make up-om,a ako ostajem u kući još jednom nakon umivanja pređem tonikom po licu.

Ono što sam primjetila nije neka epohalna razlika u koži,ali tonik joj izuzetno prija,malo je više elastičnija i mekša na dodir čak i glađa (ako je ovo uopće riječ).Konačno sam došla do toga da je moja koža hidrirana i da ne vapi za hidratacijom kao prije što se vidi i prema njenoj kvaliteti jer sam konačno pronašla odgovarajuću skupinu proizvoda koji joj prijaju,a tonik je jedan od njih.




Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates