15. srpnja 2017.

Oprez,post sadrži uznemirujuće fotografije mojih mitesera!




Crne maske su izuzetno popularne međutim koliko su učinkovite?Prema sadržajima na koje sam nailazila što na blogovima što na youtube kanalima evidentno je da su miđljenja podijeljena,neki ih kuju u zvijezde nekima ništa nisu učinile.

Iz naslova ste mogle vidjeti o čemu vam pišem ovoga puta,a kako se meni Balea crna maska pokazala saznajte u nastavku teksta.


Maska dolazi u standardnom pakovanju za Balea maskice,sadrži dva dijela te je namijenjena za dvije upotrebe.Meni većinom jedan dio maske bude čak i za 3 korištenja ukoliko je riječ o masci koju nanosim na cijelo lice,dok sam konkretno ovu koristila već tri puta i još uvijek imam barem za 2 iz jednog dijela jer sam je koristila samo na bradi i nosu.


Balea sof&clear peel off maska za lice protiv akni 2x8ml namijenjena da dubinski čisti i sprječava nastanak mitesera i prištića te proljepšava izgled nečiste kože.sadrži salicilnu kiselinu,aktivni ugalj i cink.



Masku nanosite u tanjem sloju,debljine 1-2 te je možete nanositi na cijelo lice ukoliko za tim imate potrebu iako to svakako ne preporučujem,a zašto ćete saznati do kraja posta.

Prvo što mi se nije svidjelo je miris,mješavina kiseline i alkohola,vrlo je dominantan i zadržava se sve vrijeme dok nosite masku na licu te poprilično iritira oči,ja sam konkretno prve 2-3 minute plakala.

Potrebno je da je držite 10-15 minuta kako bi se u potpunosti osušila te je nakon toga skidate tako što od brade masku lagano "svlačite" sa lica prema gore.
maska se relativno brzo suši čak i manje od predviđenog.Prilikom skidanja ravnomjerno se skida međutim meni je osjećaj bio neprijatan jer me je pomalo peckalo.



Rezultate ove maske nisam vidjela,sem jednog mitesera koji ćete jasno vidjeti na fotografiji i nepoželjne depilacije lica te vam zbog toga ne preporučujem da je koristite na cijelom licu jer čupka sve dlačice moguće.Iznenadilo me što kožu ostavlja zaista mekanom i glatkom bez da je isušuje iako sadrži kiselinu i alkohol u sastavu.



Već dugo vremena za uklanjanje mitesera koristim želatin te sam vam ubacila i fotografije na kojima možete vidjeti koliko je efikasan,a košta svega 1 KM i možete ga koristiti na 2-3 puta.





Nadam se da fotografije nisu previše uznemirujuće.

Čime se vi borite protiv gadosti zvanih miteserčići?

Do idućeg čitanja :* :*


3 komentari

Mozes li ovdje napisati kako tocno pripremia zelatin za masku?

REPLY

Želatin pripremam tako što pola kesice želatina istresem u posudicu (koja kasnije može u mikrovalnu ili na šporet) i dodam dvije kašićice vode i ostavim 10 minuta da nabubri,nakon toga stavim u mikrovalnu ili na šporet kako bi se smjesa istopila,pričekam par minuta i nanosim na dijelove lica koji su kritični.Pazi sa količinom koju nanosiš,uvijek gledaj da je neki tanji sloj,ne pretanak,ali ukoliko je deblji kad se osuši bude gumiran i ne čini ništa.Ovako u tanjem sloju se brže osuši i samo ga povućem sa lica i to je to.Javi utiske ako isprobaš.

REPLY

i da zaboravila sam,takđer ukoliko žliš u želatin možeš izmrviti tableticu aktivnog uglja kako bi dobila "crnu masku" podjednako je učinkovito.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates