17. srpnja 2017.

Micelarne vode su moj obavezan korak u skidanju make up-a,zapravo svoju rutinu ne mogu zamisliti bez njih.


Iako ih mnogo volim,vrlo malo različitih sam probala,nekako se uvijek vratim provjerenoj,ne eksperimentišem.

Vrijeme je godišnjih odmora i kako se polako spremam za more,trudim se već sada polako pripremati proizvode koje planiram nositi.Ako vas zanima što to nosim,pišite u komentarima,pa vam pišem post o tome.

Nedavno u DM-u sam razgledala micelarne i za oko mi je zapala Balea micelarna za mladu kožu u izuzetno slatkom i kompaktnom pakovanju.Najmanje pakovanje micelarne koje sam ikada vidjela te mi se učinila kao idealna da je ponesem sa sobom jer mi ne zauzima mnogo prostora.




Micelarna dolazi iz linije namijenjene mladoj koži,vjerujem da ste se upoznale s tom linijom,ako ništa zbog njihovog gela za umivanje sa pumpicom.

Pakovanje sadrži svega 200 ml proizvoda.Namijenjen za uklanjanje make up-a i nečistoća sa lica,očiju i usana,za sve tipove kože te sadrži jasminovu vodicu.







Naravno da nisam čekala odlazak na more kako bi je isprobala već sam to učinila istu veće kada sam je kupila.

Ugodno sam iznenađena efikasnošću ove micelarne.Sa lica i očiju uklanja sav make up bez da ostavlja tragove šminke,a uopće ne trebate trljati oči čak i ako imate neki jači make up.

Pored efikasnosti moram da naglasim da micelarna uopće ne iritira oči što mi je stavka broj jedan kod ovakvih proizvoda.

Na licu mi nije izazvala nikakve reakcije,ne ostavlja ljepljivi film na koži,ali ostavlja izuzetno ugodan osjećaj čistoće,lice nakon korištenja bude dosta mekano,ali ja je kao i svaku drugu micelarnu dodatno isperem nekim gelom.

U suštini,vrlo dobar proizvod za 3 KM,koji iako zbog količine nije praktičan za non stopnu kupovinu,ali vjerujem da se isplati kupiti ga sada kada je sezona odmora pa se trudimo svi ponjeti što je moguće više stvari u što manje kofera.

Do idućeg čitanja :* 

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates