27. listopada 2016.

Za isprobavanje proizvoda iz današnjeg posta sam si dala vremena.Učinak ovakvih proizvoda ne možete primjetiti nakon samo par korištenja,a tek ukoliko koristite dva ili više u isto vrijeme.

Njega kože tijel je izuzetno bitna kao i koža lica.Jednaku pažnju posvećujem i jednom i drugom,Zato danas pišemo o dva losiona za tijelo.

Mazalica za tijelo imam na pretek i više ni sama ne znam koliko mi je koja dobra ili nije.Kada su mi iz Avona stigli nutra effects losioni svi drugi su stavljeni po strane kako bi njih dva dobila priliku.Nutra effects liniju mnogo volim i slobodno mogu reći da je to jedna od boljih ako ne i najbolja linija u Avonu.Probaala sam gotovo sve što su ponudili tako da sam je jako radovala što imam priliku da isprobam i ove losione.

Koža tijela mi je normalna,izuzev koljena i laktova.Mnogo su suhi i skloni pucanju tako da mi je za njih uvijek potreban izuzetno hranjiv losion tako da sam prvo počela koristiti losion namijenjen veoma suhoj koži (crveni).




Nutra effects losion za veoma suhu kožu (crveno pakiranje) u sebi sadrži ulje marule, omegu 3, vitamine i minerale.
.Za losion koji je namijenjen izuzetno suhoj koži očekivala sam gušću i masniju teksturu.Tekstura nije gusta,naprotiv dosta je lagana i vrlo razmaziva.Ne ostavlja masni sloj,jako brzo se upija,a izuzetno dobro hrani kožu.Moram napomenuti da mi se sviđa i to što ga odmah nakon brijanja nanosim na kožu i uopće me ne pecka što mi se znalo desiti sa mnogim drugima pa mi se koža samo dodatno iziritira,
Vrlo važno što sam primjetila da od kada koristim ovaj losion za svoje noge dlake na nogama su mi prestale urastati.



Nutra effects losion za normalnu do suhu kožu (plavo pakiranje) u sebi sadrži sadrži chia sjemenke, omegu 3, vitamine i minerale,Iako ni ovaj prethodni nema masnu teksturu,kod ovoga je tekstura jos laganija i vodenastija,znatno vrže se upija od crvenog iako se i prethodni jako brzo upija.Ovaj sam koristila za ostatak tijela,nisam primjetila ništa spektakularno,ali kožu hrani i njeguje,ostavlja je mekanom.


Za oba losiona je karakterističan blag miris i oba mirisa iako se u koju notu razlikuju opet su dosta slični i meni se zadržavaju na koži toliko da kad se naveče istuširam i namažem ujutro ustanem mirišemo i soba i ja.

Veći dio Nutra effects proizvoda sam probala i ponavljam se,ali moram,smatram Nutra effects liniju izuzetno kvalitetnom pa čak i najkvalitetnijom Avon linijom.Svi proizvodi su mi odlični i radujem se isprobavanju novih.

*PR PROIZVOD

Koje je vaše omiljeno mlijeko za tijelo?Pišite mi,do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates