21. listopada 2016.

Prošli mjesec sam objavila post šta mi je to sve stiglo sa Born pretty sajta.Danas ću vam pisati o chrome silver prahu/puderu kojim postižete izgled kromiranih noktiju koji je sve popularniji.

Chrome prah nanosite spužvastim aplikatorom koji je meni stigao u paketiću.Nalakirate nokte željenom nijansom ili samo bezbojnim lakom i kada se u potpunosti osuši aplikatorom nanosite prah na nokat i lagano povlačite prema vrhu nokta.I to je sva priča oko nanošenja.Vrlo jednostavno i praktično.

Ne čekate da se osuši jer za tim nema potrebe.Sam proces nanošenja je vrlo messy jer se prah rasipa na sve strane.Zato uvijek imajte neku podlogu ispod jer zna ostati po stolu ili gdje već radite manikuru.






Ja sam prilikom prvog nanošenja nakon što sam nanjela prah otišla i oprala ruke i apsolutno sav je spao s nokta,znači ruke ne perite.Nakon toga sam ponovno ga nanjela i uzela četkicu da skinem višak kako bi nanjela top coat i gle čuda,sve je ponovno spalo.Znači nema skidanja viška već pravo na sav taj nered nanosite top coat.Ajde nije strašno jer kad se top coat osuši sav višak spadne.Stvar je u tome da i kada nanesete top coat efekat koji vidimo na instagramu nećete dobiti jer koju god vi količinu chrome praha nanjeli i slobodno da kažem izblendali nakon nanošenja top coat-ataj efekat nestane.




Do nanošenja top coata vi imate potpuni chrome efekat kao onaj koji vidimo po društvenim mrežama,ali nakon nanošenja top coat-a on izbljedi,odnosno kao da ga top coat pojede pa dobijete onako prošarano chrome nokte što ćete vidjeti na slici ispod.

Sve u svemu nisam zadovoljna i očekivala sam mnogo više,ali ako uzmemo u obzir da je ovo kineska tvorevina onda je i sam efekat opravdan i vjerujem da sa kvalitetnijim prahom,a posebno onim koji se koristi u salonima možete postići baš ono što želite,

Na kraju posta ću vam pokušati ubaciti video,a ako ne uspijem onda pogledajte video na instagram profilu @absolute.beauty_beauty.blog



Sviđa li se vama chrome efekat na noktima?Pišite mi,do idućeg čitanja :* :*



1 komentari:

Vidjela sam video na Instagramu.
Ja imam gelirane nokte i na njima taj prah s eBaya!
Na neon gelove se prah "ne prima". Pa kao nisi znala- da ne prođeš kao ja haha

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates