7. listopada 2016.

Današnji dan je idealan za toplu dekicu,čaj i tipkanje novih postova.Zato ću danas da vam predstavim još jedan puder iz Delia Cosmetics asortimana koji je od skoro dostupan u CM poslovnicama.

Delia Cosmetics matt forever tečni puder dolazi u plastičnoj bočici od 35 ml na pumpicu što je po meni uvijek jedan veliki plus za pudere jer olakšavaju doziranje međutim minus jer često proizvod ostane po "zidovima" unutar pakovanja pa se dešava da je ponekad proizvod gotovo nemoguće potrošiti do kraja.

Matt forever puder je jedan od prvih proizvoda koje sam isprobala iz paketića koji mi je stigao i na prvu mi se uopće nije svidio pa sam ga ostavila u stranu.Nakon nekoliko dana sam se odlučila da ga ponovno probam nanjeti i tada smo nešto bolje surađivali jer sam već znala kakva me tekstura očekuje.

Tekstura proizvoda mi je u najmanju ruku dosta čudna.Gusta i pomalo,ne mogu reći ljepljiva,ali imam osjećaj da se razvlači i ukoliko  ne blendam  poprilično brzo da mi se zaljepi na lice i kasnije samo u dijelovima se premiješta. (Živjela ja i moje objašnjavanje!!! )



Druga negativna strana pudera je miris.Nemam ja ništa protiv mirisa,ali ako već miriše onda neka nije cvijetni miris što je ovdje slučaj.Dobra strana je što se zaista zadržava minimalno.



Pigmentacija je slabija i ovo definitivno nije puder koji će vam prekriti sve nedostatke.Može vam poslužiti za lagano ujednačavanje tena i uz korektor možete korigovati sitne nepravilnosti.
Također nije nadogradiv,barem ja nisam uspijela.Previše je cakey kad se nadograđuje i uopće nije prijatno ni koži,a ni oku za gledati.

Postojanost obzirom na sve navedeno je zadovoljavajuća,uz setovanje na licu stoji oko nekih 5 sati i onda lagano počinje nestajati,mada neuredno i nestaje.Odnosno,ne nestaje ravnomjerno već onako u flekama.Uz dobar primer je znatno bolji,ali ja inače primere koristim kada zaista trebam da šminka stoji satima pa u takvim slučajevima izbjegavam pudere koji nisu full coverage.

Dolazimo do onoga najvažnijeg,a to je završnica.Ja kada pročitam riječ matt na proizvodu uzbudim se kao malo dijete oko nove igračke i onda očekujem čuda iako sam dosad trebala naučiti da čuda ne postoje.

Puder kada se osuši na licu nije potpuno matt,nego onako,neka polu-matt završnica što je meni sasvim OK jer opet koža ima prostora da diše.Pudere sa polu-matt završnicom nikada ne setujem u potpunosti već lagano samo t-zonu i tako dobijem prirodniji izgled,više prostora ostavim koži da diše i nemam efekat maske na licu.Zato ovaj puder ima ogroman plus jer matira t-zonu,a opet ne toliko da stvara osjećaj težine.



Šta sam vam još željela reći?A da,spomenula sam ovo već nekoliko puta,ali zaista moram opet.Svi Delia proizvodi na sebi imaju naznačen datum isteka roka tako da se ne morate mnogo misliti.

Broj dostupnih nijansi je vrlo mali,tako da su nam ponuđene samo 4,moja je u broju 42 i ona je druga po redu,a pored nje imate 41,43 i 44 nijansu.




CIJENA: 8,95 KM

SASTAV:  (bolje nije moglo,ne znam koliko ćete uspijeti vidjeti)


Jeste li imale iskustva sa Delia proizvodima?Hajde pišite mi sve što vam leži na duši,pozitivno,negativno,vezano ili nevezano za post.Ljubim vas i do idućeg čitanja budite mi zdrave,sretne i lijepe :*

6 komentari

Ne sviđa mi se što je tako mali izbor nijansi, a i ta ambalaža :D
Ali slike su ti odlicne :)

REPLY

Hvala ti mnogo.A izbor je los,zaista.Tesko da svako moze odabrati sebi.

REPLY
Autor je uklonio komentar.
Autor je uklonio komentar.

U Sbiji nema ove marke ali imamo evelline i ingrid takodje Poljska. Nisu lose te stvsri iz poljske bolje nego kineske :-D

REPLY

Za Ingrid prvi put cujem,iskreno.Od Eveline kozmetike nisam mnogo probala,svega par stvari,ali citam jako pozitivne komentare.Delia ima losih,ali i dobrih proizvoda,onako,neka sredina.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates