18. veljače 2017.

Kraj masnog tjemena i suhih vrhova,zvuči savršeno?

Prije par mjeseci na oficijelnoj instagram stranici L'oreal-a vidjela sam da je u pripremi nova Elseve linija extraordinary clay namijenjena upravo masnom tjemenu i suhim vrhovima.



Extraordinary clay linija je napravljena od tri mineralne gline te prodire duboko u vlasište i kosu čini svježom i čistom naredna tri dana.

U sastavu bi trebale da se nađu sljedeće tri gline:

1. KAOLINITE (BIJELA GLINA)  je upravo ta koja bi trebala biti zaslužna za absorpciju ulja/masnoće koja izlazi iz tjemena

2.MONTMORILLONITE (PLAVA GLINA) je u ovom sastavu zadužena za hidrataciju suhih vrhova kose.

3.ARGILE (ZELENA GLINA) poznata po izuzetno moćnoj detoksifikaciji.


Kako je riječ o šamponu sa glinama očekivala sam gušću teksturu i zemljaniji miris šampona jer su to dvoje bili karakteristični za određene šampone na bazi gline koje sam koristila.

Šampon ima običnu teksturu,a pod običnom smatram to da je srednje gust i  da ima teksturu kao gotovo svi Elseve šamponi koje sam probala.


Miris šampona je lagano osvježavajući,na momente ostavlja dojam da ima mente u sebi.

Sad da vidimo kako šampon djeluje.Obećava rješenje masnog tjemena i suhih vrhova,3 dana čistu kosu i hidrirane vrhove.
Nažalost ja u samom startu moram da kažem da od toga nema ništa.Niti je moja kosa čista 3 dana nakon pranja niti su moji vrhovi hidrirani,barem ne od šampona.
Koliko god sam se radovala izlasku ove linije toliko sam isto bila i skeptična što je i razlog zašto sam uzela samo šampon.
Šampon je dosta jak,a evo i zašto to mislim.Prije više od 3 mjeseca na kosi sam radila ombre,potamnila sam kosu oko 3 cm od korijena i obzirom da je to bilo na plavu podlogu vrlo brzo se počelo ispirati i isptalo se odnosno barem sam ja to tako mislila.

Kada sam prvi put koristila šampon on je već prilikom prvog šamponiranja bogato pjenio,nakon drugog da ne govorim,ali ta sapunica je bila smeđa,baš onakva kakva je bila u vrijeme ispiranja boje sa kose.
Na osnovu toga sam zaķljučila da šampon prodire duboko u dlaku,što bi bilo odlično da ima efekat.
Prilikom pranja kose vi osjetite da nju šampon zaista pere i imate onaj škriputavi osjećaj pod prstima međutim tu kreću muke.
Ako kosu dobro ne natopim balzamom i nakon toga Elseve total repair 5 double elixirom (koji je nešto najbolje što sam ikada probala za kosu)od raščešljavanja nema ništa.
Moja dlaka je tanka,ali imam poprilično gustu kosu i pranjem sa ovim šamponom kosa mi se previše umrsi.
Vrhovi nisu hidrirani,čak šta više mislim da su mi se dodatno isušili posljednjih mjesec dana od kada koristim ovaj šampon.

Kosa čista 3 dana?Pa i ne baš,kosa je već drugi dan spremna za pranje kao i sa bilo kojim drugim šamponom.

Sad da se malo ogradim.Mišljenja su podijeljena,čitala sam izuzetno pozitivne utiske.Ja ću kolekciju upotpuniti i sa preostala da proizvoda,koristiti ih u kontinuitetu i uporedo te ću vam ponovno napisati post o kompletnoj kolekciji i kakvi su mi utisci nakon korištenja


SASTAV:

Kada su u pitanju sastavi proizvoda ja se slabo razumijem u iste,ali ono što ja mogu vidjeti iz sastava ovog šampona jeste da su sve tri vrste gline koje bi zapravo trebale da kosu održavaju čistom i hidriranom jako nisko rangirane u ovom sastavu.Ispravite me ako griješim?


Jeste li probale novu extraordinary clay liniju i ukoliko jeste kakva su vaša iskustva?
Pišite mi.
Do idućeg čitanja :* :*

4 komentari

Nisam probala, ali hocu kada potrosim ove sto trenutno koristim.Ima isti problem, i isti tip kose, koliko mogu primjetiti. :) Mislim da jos uvijek ne mozes ocijeniti, s obzirom da jos uvijek traje zima, hladno je, a u tom periodu kosa se nenormalno masti.Mislim da se kosa mora naviknuti na sampon.. Sacekaj jos malo, pa ces vidjeti! ;) :*

REPLY

Sampona mi je ostalo jos za jedno pranje,vjerujem da je efekat bolji uz masku tako da cu i nju kupiti te obnoviti kupovinu sampona uz balzam.Nadam se da ce efekat biti bolji.

REPLY

Probao šampon, jer mesecima muku mučim sa masnom kosom – iznenenada se pojavilo, ali ništa! Već posle prvog pranja sam dobio svrab, perut i na kraju sam počeo da se češem! Šta više, pri sledećem pranju je bilo i opali vlasi u kadi. Očigledno mi šampon nije prijao, možda zbog same gline. Osim toga ima SLS, što je često neprijatelj masne kose i osetljive kože glave, pa tako korisnik ulazi u začarani krug. Podeliću sa ostalima savet svog dermatologa po pitanju masne kose! Uvek na lekarski pregled, da se urade analize ako treba, posebno ukoliko je mašćenje praćeno pojavom peruti, jakim svrabom i beličastom skramom koja nakom pranja kose ostaje na površini vode – prekomerna količna sebuma, jer to nekada može biti znak nekog daleko težeg oboljenja kože glave nego što je mašćenje. Osim toga mašćenje može biti do premasne i suve hrane, stresa, hladnog vremena ili prekomernog znojenja leti. Ja sam dobio terapiju mesec dana 1×1 tableta kompleksa B vitamina, smanjio masnu hranu, izabacio slatkiše, prao kosu sa nekim medicinskim šamponom, sada je masnoće dosta manje. Masnu kosu sa komerijalnim šaponima, posebno koji jako pene i prepuni su SLS, teško možete izlečiti. Bolje je uzeti blaže šampone, koji možda slabije peru, ali kada se otkrije i ukloni pravi problem, onda stvar dolazi na svoje. Kada se smanji lučenje sebuma, čak i slabiji šampon će lepo raditi svoj posao. Posebno izbegavajte šampone koji imaju kombinaciju više SLS, zatim dodatak raznih ulja, silikona, parfema, alkohola… Skoro sve rečeno ima i ovaj šampon.

REPLY

Dragi Branko, hvala Vam na komentaru. Slažem se sa Vama da su silikoni jako štetni za kožu glave. Ja lično pijem B kompleks unazad godinama, i nema mi efekta po pitanju mašćenja kose, niti rasta iako svi preporučuju da se koristi za jačanje kose. Kada su u pitanju šamponi meni je pomogao maxhair vegetal kupljen u apoteci, uskoro planiram kupiti Vichy dercos namijenjen kontroli sebuma, ne za masnu kosu.Hvala Vam još jednom na podijeljenom iskustvu.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates