6. veljače 2017.


Da Avon svojom ponudom i novitetima može parirati bilo kojem brendu u to smo se uvjerili mnogo puta.Sa gotovo svakom novon brošurom Avon kao brend predstavlja po neki novitet,tako nam je ovaj put iz Avona predstavljena nova linija ruževa.

Linija novi naziv Avon True Supreme Nourishing i nudi 15 novih nijansi.
Zbog čega je ova linija ruževa posebna?

Linija ovih ruževa je inovativna te nam nudi 3 stvari u jednoj,hidrataciju,boju i njegu.
Riječ je o inovativnoj formuli koja u sebi sadrži ulje jojobe i med koji su poznati po svojim hranjivim i hidratantnim svojstvima.


Kada smo završili sa osnovnim karakteristikama linije želim da vam predstavim jednu od nijansi iz iste.Riječ je o nijanci Conditioning Cherry.Sam naziv nijanse najbolje je opisuje,riječ je o tamno crvenoj nijansi koja im malo ljubičastog u sebi pa ovisno od svijetla možete primjetiti taj ljubičasti podton.

Moram priznati da me sam izgled ruža oduševio,pa tako (nadam se) da na slikama možete vidjeti o čemu je riječ.Ruž se lagano preljeva iz jedne nijanse u drugu dok na usnama ostaje jednobojan.

Matt ruževi su nešto što mnogo volim i čega imam najviše,međutim ruž ovog tipa je pravo osvježenje.

Tekstura je lagana i prilikom dodira sa usnama lagano se topi.Neće vam se pretjerano razljevati,međutim olovka je neophodna.Zbog takve teksture nešto se teže nanosi pri rubovima usana,ali svakako i kist za nanošenje ruža može biti od velike pomoći za precizno nanošenje.

Kada je riječ o pigmentaciji,skidam kapu.Iako je riječ o ružu koji je namijenjen da hidrira,navikli smo da takvi ruževi imaju slabu pigmentaciju i da na usnama izgledaju bljedunjavo,međutim ovaj put to nije tako.

Na usnama ćete kod ove nijanse (za druge ne mogu ništa da tvrdim) dobiti identičnu nijansu onoj u pakovnju,što bi pigmentaciju okarakterisalo kao jako dobru.Zaista je full pigmentovan tako da jedna od tri stavke koje linija nudi je apsolutno ispoštovana.


Iako vrlo balzamaste teksture koja se najbolje primjeti prilikom apliciranja ruža,ruž neće tako lako nestati sa usana.vremenom balzamasta tekstura se osuši i ruć dosta dugo ostaje na mjestu.Kada sam ga prvi put nanijela i izašla iz kuće balzamasta tekstura se osjetila na usnama neko vrijeme i zatim nestala.Ne mogu reći da se u potpunosti osušio jer je i dalje bilo vrlo lako kliziti usnama,nije bilo osjećaja zatezanja,ali jednostavno je izgledalo kao da je ruž spao.Čim sam ugrabila priliku uzela sam ogledalce iz torbe i ruž uvjerena da je popravka neophodna međutim ostala sam zapanjena.Ruž je stajao na usnama u punom svom intenizetu.
Nakon nekoliko sati počeo je da blijedi,ali vrlo ravnomjerno što je izgledalo potpuno pristojno.Pet sati izbivanja iz kuće bez i jedne popravke,ruž je stajao na usnama sa nešto blažim intenzitetom nego kad sam ga tek nanjela,ali opet kažem vrlo pristojno.
Kada je riječ o hidrataciji,da složila bi se i sa tom stavkom.Zaista je lagan na usnama,ne isušuje ih i pruža hidrataciju.Neću reći da ona traje 24 sata kako je obećano,ali  vrlo je osjetno da ruž pruža hidrataciju čak i nakon toga što se osupi na usnama.


Sve u svemu,ukoliko ste se zasitili mat ruževa ili tražite nešto za svaki dan što će vam pored boje na usnama dodatno ih hidrirati,a da nije labelo,onda je ovo definitivno ono što vam treba.
Ja sam ružem zadovoljna i definitivno ću naručiti i neku svijetliju nijansu koja će baš da posluži za svaki dan i koja će biti moj go to ruž.








Jeste li probale neku od nijansi iz nove Avon True linije ruževa?
Do idućeg čitanja :* :*
*PR proizvod

P.s. usne su mi u groznom stanju jer su nastradale grickanjem dok spremam ispite

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates