9. veljače 2017.

Nedavno sam se prvi puta susrela sa deBBy brendom.Debby brend je italijanski brend i na našem tržištu je od skoro dostupan.

Riječ je o drogerijskom brendu čiji su stalci stigli nakon što se Manhattan povukao sa našeg tržišta.Ako sam se dobro informisala Debby kompanija je sestrinska kompanija brenda Deborah.

Ponuda im je klasična i nadam se da će vremenom rasti.Tako na njihovim stalcima možete pronaći pudere,rumenila,eyelinere,baze,lakove,olovke,sjene i slično.Zapravo nude sve što i većina drogerijskih brendova.
Cjenovno su na nekoj sredini,imaju dosta skupljih,ali i onih pristupačnijih proizvoda.


Za brend o kojem vrlo malo znam bilo mi je teško da se odlučim šta ću to da prvo isprobam,ali kako sam potrošila omiljeni mi Essence all aboute matt puder za matiranje i setovanje odlučila sam se da upravo to bude proizvod koji ću prvi probati.

Tako za danas imam nekoliko riječi o deBBy matt˛&fix powder,odnosno transparentni puder za matiranje i fiksiranje make up-a.



Kao masnokožac uvijek sam u potrazi za dobrim puderom za matiranje i fiksiranje i u Essence all aboute matt puderu sam zaista pronašla ono što mi treba,ali kao neko ko voli da uvijek isprobava nešto novo,ovo mi se pokazala kao odlična prilika.

Puder dolazi u standardnom plastičnom pakovanju od  8,5 grama.Mnogo mi se dopada dizajn pakovanja,vrlo je jednostavan,ali dovoljno upečatljiv.

Na samom proizvodu su "urezana" slova odnosno naziv brenda.



Puder je namijenjen matiranju i fiksiranju tečne podloge i to je nešto što je kod mene korak koji stoji pod obavezno.

Ono što sam primjetila prilikom prvog nanošenja i što mi se dopada jeste činjenica da se proizvod ne trusi prilikom kupljenja kistom.
Jako lijepo i ravnomjerno se kupi na kist i nanosi na lice.

Svoju funkciju matiranja i fiksiranja odradi odlično ukoliko kao podlogu imate puder koji je matt finisha ili polu matt finisha,u tim slučajevima je znatno dugotrajniji.

Ukoliko kao podlogu imate nešto prirodniju varijantu,odnosno puder koji nije matt tada mu je trajnost nešto kraća i ja sam se prosijala kroz svega 3 sata,ali sam nakon dodatnog setovanja izdržala još par sati.

Već sam spomenula da se puder nanosi ravnomjerno te s toga nećete doći u situaciju da vam ostavlja na nekim djelovima lica više ili manje proizvoda.

Meni se najbolje pokazao za setovanje predijela ispod očiju nakon korektora jer nije toliko jak poput npr. Essence-ovog i ne stvara mi osjećaj zatezanja ispod očiju.



Kod ovih transparentnih pudera vrlo je bitno kako izgleda na fotografijama jer danas se svi moramo barem dva puta dnevno uslikati :P.

Sa ovim puderom nećete dobiti flash back i nećete na fotografijama izgledati poput duhića.

Cijena pudera je 10,75 KM što je ipak malo previše,ako uzmemo u obzir da je brend novi na tržištu da sa istim nemamo iskustva,a već postoje provjereni proizvodi podjednakog kvaliteta za nešto manji novac.

Jeste li probali deBBy proizvode?
Do idućeg čitanja :* :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates