6. prosinca 2014.

Hej,hej drage moje dame,u ovom postu vam predstavljam još jedan novitet od Essenca koji je stigao u paketiću...Riječ je SooBlush cream to powder rumenilu.

slika preuzeta sa: www.essence.eu/ba


Iako nisam pretjerano ljubitelj kremastih rumenilo,što zbog nanošenja,što zbog njihove postojanosti,a i vodim se pravilom da kremasto rumenilo ide na tečnu podlogu dok praškasto odnosno rumenilo u kamenu ide na praškastu ili kamenu podlogu,pa kako uvijek imam puder u kamenu tako da skoro nikad i ne koristim kremasta rumenila.

Prije samog nanošenja rumenila (čak i prije slikanja proizvoda) sam onako grubo prstima prešla po rumenilu vodeći se time da je to kremasto rumenilo i da je dosta onako kruto i da će ga biti teško ugrabiti jer sam imala par takvih iskustava.


Rumenilo nije ni blizu krutog,vrlo je mekano,lagane teksture i vrlo jednostavno za nanošenje i prstima i četkicom.Meni najvažnije jeste da prilikom nanošenja neće ostati tufnica ili trag gdje ste prvobitno nanijeli rumenilo prije blendanja i jako lijepo se blenda što je također vrlo važno.Na prvi pogled mi se učinilo da ima mnogo sedefa u sebi,ali nakon nanošenja sam shvatila da nema sedefa i da se onako lijepo i lagano presijava.Po meni je priklado za bilo koji look samo što ćete ga prilagođavati količinom na sebi svojstven način,onako ko kako voli :)
Sama nijansa rumenila je apsolutni pogodak,što zbog godišnjeg doba što mislim da pristaje svima i opet ponvljam ovisno o količini koju stavite.Ja sam uvijek za to da idete malo po malo jer mnogo lakse je dodati nego oduzeti :)
Pigmentacija je na srednjem nivou,što je za samu cijenu proizvoda i više nego dovoljno,a i opet kažem lako je nadograditi.Ono što je na mene ostavilo najveći utisak jeste da nakon dužeg nošenja ne ulazi u pore i ne ostavlja onaj masni trag na jagodicama s čim sam imala dosta loših iskustava od prethodnih cream rumenila.

Nijansa koju ja imam je 10 sweet as a peach i meni lično ide na narandžasto,zlatno s maloo roze i toliko sam loša u objašnjavanju nijasni,da me točno stid i pročitat šta sam napisala,ali neka.Također je dostupan u još jednoj nijansi 20 everything is better in pink.


Kako vam se čini novo Essence rumenilo?Jeste li probale ovo ili neko slično?Do idućeg čitanja :*



p.s.svi proizvodi u ovom postu su dobijeni besplatno u svrhu recenzije,ali zadržavam pravo svog mišljenja i iskrenih recenzija.

14 komentari

Svi ih hvale tako da moram da kupim sebi rumenilo i hajlajter :D

REPLY

Hajlajter je posebna priča,oduševljena sam i u ponedeljak idem da kupim i drugu nijansu.A rumenilo obaveznooo kupi,neces se pokajat.

REPLY

Imam ali nisam ga jos probala. Sviđa mi se što je kremast, a zatim se pretvara u praskasti, tako mi ga lakse nanijeti na lice :D

REPLY

Volim kremasta i rumenila u gelu, nekako mi prirodnije djeluju na obrazima, a i lakse mi ih je dozirati. Jako mi se sviđa ova nijansa :)

REPLY

Vrlo je jednostavan za nanošenje i to mi se baš sviđa :)

REPLY

Ja volim ovo kremasto rumenilo :) ostala koja sam probala ne :) nijansa je divna,planiram i rozu da kupim:)

REPLY

Samo jedno kremasto rumenilo imam (marke MUA) i stvarno je dobro tako da cu sigurno i ovom dati priliku jednom :) obozavam kupovati rumenila, moram skupiti sve nijanse haha :D

REPLY

Ja sam do nedavno tako skupljala rumenila,čak i nijanse koje mi ni blizu nisu pristajale,pa sam malo proslijedila ih dalje i tugujem... :(

REPLY

Obožavam kremasta,tako da sam sigurna da bi mi se i ovo dopalo :)

REPLY

Monika,kupuj ga,javljaj utiske :)

REPLY

Inače volim kremaste proizvode, bilo da se radi o sjenilima ili rumenilima ili čemu god. Tak je jednostavno s njima raditi :)

Što se tiče ovog rumenila, znam da sam ga pogledavala, ali ipak se nisam odlučila za kupnju jer već imam sličnih nijansi.

REPLY

Ja sam ih nakon par losih iskustava izbjegavala,ali s ovim sam zaista zadovoljna.Imam obje nijanse :) U posljednje vrijeme non stop posezem za ovim :)

REPLY

Imam hightlighter i oduševljena sam, a od kremastih rumenila, isprobala sam jedino Sleek

REPLY

Ja sam isto odusevljena hajlajterom :) Isprobala sam razna neka kremasta i nisu me dojmila.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates