22. prosinca 2014.

Ja pošteno bombardujem sa Essence i Catrice proizvodima na blogu,ali zaista sam sa velikom većinom oduševljena i moram da  vam pišem o njima mada ima tu i nekih proizvoda koji su mi se manje dopali pa ćete čitati i o njima u skorije vrijeme.

Danas vam predstavljam nešto što do sada nikada nisam probala.Riječ je o dva eyelinera (tuša) za oči sa visoko sjajnim i mat završetkom.
Kako sam do sada koristila eyelinere u obliku flomastera i s njima bila strašno nespretna,neuredna,šlampava od ovih nisam očekivala ništa,pa sam čak i izbjegavala da ih uzmem u ruke,a kamo li koristim dok nisam skupila hrabrosti i konačno se okušala...Naprosto sam ostala iznenađena koliko je lakši za nanošenje i precizniji...


Kao što i znate velika sam ljubiteljica mat završetka tako da sam se posebno radovala isprobavanju matt eyelinera i naravno njega sam prvog i probala.Četkica je nešto deblja nego kod ovog drugog,ali i dalje vrlo precizna.Eyeliner je jako dobro pigmentovan i ostavlja jakoo crnu boju i diva mat završetak što je mene zaista oduševilo.Ono što se meni ne dopada jeste osjećaj koji nastane nanošenjem eyelinera,kapci postanu dosta teški,zategnuti kaoo da ste povukle crtu ljepilom.Mene su oči također pekle prvih 2x dok svaki sljedeći put nisu.I da nosila sam ga više puta bez obzira na težinu i zategnutost jer je predivan i vrijedi se malo strpiti.
Na slici se vidi koliko je mat eyeliner zapravo mat dok je shine na očima dosta sjajniji i nekako ostavlja mokar izgled,kao da se tek nanijeo..

High shine eyeliner je također prijatno iznenađenje,ima nešto tanju četkicu od matt eyelinera što znači da je još precizniji,sa jako dobrom pigmentacijom bez ikakvih negativnih strana.Nema težine niti zatezanja na očima.Za njim posežem svakodnevno i od kad ih imam eyeliner je postao moj obavezni dio make up-a u bilo kojoj varijanti.

Ukoliko još uvijek niste pronašle svoj idealni eyeliner imate tople preporuke za high shine eyeiner, a posebno ukoliko ste početnice kao i ja.Nema nereda,nema razmazivanja,samo jednostavnosz i preciznost.A ukoliko tražite nešto drugačije ili za večernje varijante tu je matt eyeliner.
Oba proizvoda su dostupna u CM poslovnicama po vrlo pristupačnoj cijeni.


Moje pitanje za vas je sljedeće:Jeste li probale jedan od ova dva proizvoda i koji su vaši utusci,također me zanima jeste li probale crystal eyeiner od Essence-a koji izgleda ovako

www.essence.eu/ba
i koji su vaši utisci?Do idućeg čitanja :***

p.s. proizvodi su dobijeni besplatno u svrhu recenzija.
      zadržavam pravo iskrenog mišljenja.


6 komentari

Nespretna sam s tuševima,pa preferiram povoljnije jer dok izvježbam pola ga potrošim :D

REPLY

I ja sam :) zato se vježbam sa high shine jer nije vodootporan,a matt čuvam dok se ne naučim,ali definitivno smatram da su ovi praktičniji od flomastera...

REPLY

nisam probala nijedan od njih, ali ovaj mat mi super izgleda :)

REPLY

Odlični su oba,mat je sigurno boljii za večernje varijante,čak nakon par mazanja nema više ni peckanja,dok se oči naviknu...

REPLY

meni je shine bolji od ovog sa mat završetkom jer ima tanji kistić Ma svi su u zabludi kad kazu da su flomasteri za početnike, flomasteri su najgora stvar za nekoga ko je nespretan i ja sam se uvjerila u to, ovi tuševi sa tankim kisticima su zakon :D

REPLY

Vrloooo jednostavniji definitivno :) a za shine-om i ja više posežem...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates