4. prosinca 2014.

Ljubiteljice ste nail arta,a niste vješte u tome i ne želite trošiti dodatno novce na to?Mislim da sam pronašla rješenje za sve nas...

Essence ima jednostavno rješenje.Od rujna, essence u sezoni jesen / zima nudi mnogo inovativnih i cool proizvoda za krajnji stil noktiju. Trend efekata se nastavlja: od hip folija s uzbudljivim dizajnom do nadlaka sa pješčanim efektom koji mijenja boju ovisno o temperaturi pa sve do ekstra izvanrednih magneta za nokte. Kao i do sada, kao i oduvijek, sve prolazi i ne postoje granice tvojoj  kreativnosti. Nikada prije dizajni nisu bili tako uzbudljivi,  a efekti toliko raznoliki!



Nakon što je stigao paktić od Essenca i kada sam ugledala folije bila sam u faznonu jaooo,kako ću ja ovo,pa ja sam apsolutno smotan da bi ovo koristila.Kako mi vrag nije dao mira morala sam ja to isprobati i ostala sam apsolutno iznenađena koliko je sama primjena jednostavna.Riječ je o manjem setu,bočici/kutijici sa 2 trake/folije različitog dizajna i Hello foils! laka za nokte odnosno baze za folije.
Postupak je vrlo jednostavan: kao podlogu koristite lak u svojoj omiljenoj boji,što znači da može biti bilo koji,a ja sam koristila Catrice Ultimate nail lacquer u nijansi 64 time for lovender ja bih je nazvala "prljavo" ljubičasta,iz razloga što sama folija mi se nekako presijava više na ljubičasto,a i novi mi je u kolekciji.Također mislim da ne bih išla dalje od boja koje se i nalaze na samoj foliji iz meni ličnih razloga,mada kako sam već i rekla vi uzimate boju po želji.Idući korak je da nakon što
  vam se osuši lak u željenoj boji nanesete bazu za foliju i sačekate 80/90 sekundi i znam,ukoliko ste nestrpljivi i to vam se čini mnogo kao i meni što je,ali zaista je potrebno sačekati jer u suprotnom dobijete haos,pokušala sam,stoga sačekajte :) Kada je prošlo tih par sekundi izrežete foliju taman onoliko kolika vam je površina nokta odnosno koji milimetar više kako bi je lijepo mogli priviti uz oblik svog nokta.Foliju lijepite tako što sjajni dio okrenete prema gore,a žuti dio na površinu nokta i nježno pritišćete dok se na zalijepo sve na vašu pločicu nokta i to ponovite barem 2-3 puta da bi se folija što ljepše zalijepila :) Nakon toga lagano ogulite foliju i taa daaa....dio folije je na noktu i izgleda savršeno.I ne brinite se,folija se neće lijepiti po kožici i po dijelovima pristiju jer se lijepo samoo na onaj dio nokta na koji ste nanijeli bazni lak,odnosno na samu pločicu nokta...
Imate nail art na noktima uz vrlo malo truda i vrlo malo muk i vrlo prikladan samom mjesecu prosincu jer smo svi u prazničnom raspoloženju pa zašto da to ne budu i naši nokti.
Folije dolaze u 3 verzije.Proizvodi se kupuju odvojeno,odnosno folije zasebno po cijeni od 3,15 KM,a bazni lak za njih po cijeni od 3,75,mada kada jednom uložite u lak,naknadno su vam samo potrebne folije jer  8ml baznog laka mislim da je i više nego dovoljno da se koristi barem nekih 6 mjeseci jer sigurno nećete baš svako put posegnuti za folijom..


02 hello metals
 03 hello holos   01 hello flashy
  Ja vam danas predstavljam Hello Flashy :)

Što se tiče ideje,lakoće korištenja moja ocjena je 5.
Što se tiče izbora,mislim da su se mogli i više potruditi pa im tu dajem ocjenu 3.
Što se tiče trajnosti,tu im neću dati ocjenu,iz razloga što meni zaista trajnost nije bitna jer meni vrlo brzo dodasi bilo što držati na noktima duže od 2 dana.Ali ukoliko nekoga zaista zanima trajnost prije kupovine,neka se javi,vrlo rado ću testirati za vas i to područje.


Krajni rezultat izgleda ovako:




Jeste li imale priliku koristiti ovaj kompletić?Jesam li vas barem malo zainteresovala za ova dva mala čuda?Kako vam se čini moj nail art :) Do idućeg čitanja :*



*Svi proizvodi u ovome postu su dobijeni besplatno u srvhu recenzija,ali zadržavam svako pravo na iskrene recenzije i iskrena mišljenja.

8 komentari

Baš simpatičan efekat :D

REPLY

Da,da skroz simpatično i vrlo jednostavno :)

REPLY

Super efekt. Baš bi mogla isprobati.

REPLY

Ja sam zaista oduševljena ii imam namjeru kupiti i 02 hello metals jer su jednobojnii :)

REPLY

ja volim folije, žao mi je što ih zbilja rijetko koristim jer ima toliko novih stvarčica za probati ;)

REPLY

Ja izbjegavam sve ukrase za nokte jer sam strašnaaa šeprtlja,ali ovo mi je jakooo jednostavno za koristiti.
A tvojim radovima se divim,svaki put iznova.

REPLY

Pa ovo je super, isto sam pomislila kad sam vidjela ove folije, jooj kako ću, nemam ja pojma od ovoga, sad si me ohrabrila, pa ću pokušati ako ništa bar na jednom noktu :D

REPLY

Jos nisi probalaa!?Pa sta cekas??Brzo,brzo...vidjet ces lakoce ;*

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates