13. prosinca 2014.

Šljokiceeeeeeeeee!!!!Od silnog uzbuđenja vičem!Naprosto obožavam ovaj dio godine,mhmm ovaj praznični dio godine kada sve sjaji i blješti...uvijek sve to prenesem i na svoj make up.
Ovaj put vam neću predstaviti ni sjenu za oči niti neki lip gloss,ovaj put vam predstavljam svoje omiljenje šljokice.

Svake godine u ovome periodu svoje nokte dekorišem šljokicama i isključivo šljokicama,nekada sam to radila na umjetnim,a ove godine sam tradiciju nastavila na svojim noktima.

U Essence paketiću su stigla dva šljokiii laka za nokte i treći sand effect koji meni osim što nokte na dodir učini hrapavijima ne čini ništa drugačije u njihovom izgledu od ostalih šljokić lakova.Zato vam neću posebno o njemu pisati,osim ukoliko ne izrazite želju za tim.



Sada prelazimo na moja dva mezimca,moja dva MUST HAVE šljokića za ovo doba godine.Točno ne znam kako sam živjela bez njih.

Riječ je o Essence effect lakovima.Twinkling bling bling je definitivno moj omiljeni šljokić ikada zato što su me oduvijek privlačile kombinacije sitnih i krupnih šljokica koje neće stršati,posebno one krupne,te mi neće biti potrebno 5 slojeva da bih imala barem 4 šljokice na noktu.Potreban je jedan sloj,ali naravno da uvijek možete pretjerati,I like that mhmm...Vrlo bitno za mene je da ne strše,nisu hrapave,što mi se nebrojno mnogo puta dešavalo s takvom vrstom šljokić lakova i ne treba top coat što također obožavam.


I trenutno se već 4. dan nalazi na mojim noktima (koji su strašno narasli,ne pucaju,ne listaju se i mnogo sam ponosna na njih...kuc-kuc ne urekli se )

Idući šljokić je holoGraphics sa mnogo sitnih šljokica koji meni odlično ide na sve svijetlije nijanse,posebno na bijeli lak pa nokti izgledaju kao kuglice za Božićno drvce.Žao mi je što nemam sliku,ali pripremam nešto novo za blog pa ćete biti u prilici da vidite.
Kao što sam rekla,šljokice su sitnije,također sasvim dovoljan jedan sloj,možee se i smije pretjerati pa i onako svi trebamo da sjajimo za praznike.Ne ostavlja hrapavu pivršinu nokta i nije mi potreban top coat.


I za kraj ono najvažnije vrloo lako se skidaju s noktića.




Kako se vama dopadaju moji šljokići?Volite li ih vi,koji su vaši omiljeni?Nadam se da vas nisam utušila sa šljokicama,šljokićima,ali ja sam apsolutno praznični raspoložena.Do idućeg čitanja,ostnite mi sjajne,glamurozne i volite šljokice :*


P.s. proizvodi su dobijeni u svrhu recenzija.
Zadržavam pravo iskrenog mišljenja.







6 komentari

Super lakići..volim šljokice, samo kad bi skidanje takvog laka bilo lakše, vjerojatno bih ih češće nosila..

REPLY

S ovima nema problema,vrlo lako se skidaju što je dosta dobro.Šljokiceeee i samooo šljokicere :) volimooo ih :)

REPLY

Essence toper sa sand efektom je super, odličan stalno ga koristim :) btw nisam uspjela ništa napraviti na onim folijama a bas sam se trudila pratiti uputstva :(

REPLY

Ja nisam nesto odusevljena sendicem ;) a dajjj pa kakoo ja sam evo maloprije ih stavila za svega 3 min :) stooo cinis pogresno?

REPLY

eh ne znam, bice da ne cekam dovoljno da se transfer solution osusi ili cekam predugo ne mogu nikako ocijeniti kad je pravo vrijeme da stavim foliju na njega :/

REPLY

Ja sacekm par sekundi,stavis si tajmer...i uvijek okreni na zutu stranu...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates