21. prosinca 2014.

Ćao drage moje,dugo se nismo čitale.Kako su me zatrpale obaveze oko ispita nisam imala vremena ni za disati,a kamo li za tipkati pa ću se u narednim danima potruditi da se iskupim.

Danas vam predstavljam par proizvoda za usne,idealnih za nastupajuće praznike.
Kažu u Novogodišnjoj noći treba imati nešto crveno i pomogućnosti novo,stoga ja svake godine gledam da imam što više crvenih detalja pa to prenosim i na make up.Šljokice,crvenilo to je za mene opis Nove godine.
Danas vam predstavljam proizvode za usne i naravno sve u crvenoj nijansi.

Počet ću sa meni najdražim ružem koji sam dobila od Essence-a i da sam ga sama birala ne bi bolje odabrala nijansu.Mat ruž u nijansi 14 ADORABLE MATT!Što se tiče same nijanse meni je nekako hladnijeg podtona i definitivno bih rekla da bi svima idealno pristajala.
Ruž je mat teksture što ja lično mnogo volim jer mi dosta ljepše izgleda na usnama plus ako je ugodan kao ovaj i ne suši usne za mene je to pun pogodak.Kad je riječ o trajnosti dajem veliki plus jer traje čak 6 sati s tim da ga ja uopće nisam popravljala,zaboravila sam čak i da sam ga nanijela.Nosim ga u kombinaciji sa olovkom za usne Essence  14 FEMME FATALE s kojom sam također mnogo zadovoljna i zbog koje ću sigurno puno češće koristiti same olovke jer sam ih apsolutno nepravedno zapostavila.Olovka je dosta mekana,ali se ne razmazuje i komotno je možete nositi samu.


Na usnama izgleda ovako,slika je uslikana s blicem,ali nijansa izgleda dostaa realno.

Idući ruž koji ću vam predstaviti jeste Catrice iz Ultimate colour kolekcije u nijansi 310 Red my lips.Kako sam već imala priliku da isprobam jedan ruž iz ove kolekcije kada sam ugledala da se nalazi jedan u paketiću samo sam strahovala da neće biti ista nijansa i na moju sreću nije bila.Ukoliko vas zanima o kojem je ružu riječ o njemu možete čitati ovdje.Nijansa je dosta slična Essencovom ružu pa se i uz njega može koristiti ista olovka.Pigmentacija i trajnost su zaista odlični pa ukoliko niste ljubiteljice popravki eto još jednog razloga zašto sebi priuštiti ovaj ruž.Na nekom blogu sam pročitala da ruž daje sjajan završetak s čim se apsolutno ne bi složila,ruž je po meni skroz mat i kao i Essence ruž dosta je prijatan na usnama pa čak i prijantiji,ne suši usne i daje im mekoću,kao da ste nanijele neki balzam na usne,a ne mat ruž.
I treći,posljednji,ali ne i manje vrijedniji je Catrice MADE TO STAY smoothing lip polish up to 8h u nijansi 050 Megan Fuchsia koji je za razliku od prethodna dva sa sjajnim završetkom,dosta jakom pigmentacijom i traje i duže od 8sati,provjerenoo :) Kod ovakvih proizvoda mi je važno da nisu pretjerano tečni i da se ne razlijevaju pri nanošenju kao i to da se kosa ne lijepi za njih ukoliko se slučajno susretnu i ovaj ispunjava sve uvijete.


Možete ga koristiti samostalno kao i svaki standardni sjaj za usne,sa olovkom ili preko nekog od ruževa slične nijanse.Ja sam probala u svim varijantima i sa svim proizvodima iz ovoga posta.I zaista super izgleda u svakoj varijanti.A samostalno izgleda ovako:


Sva četri proizvoda su dostupna u CM poslovnicama po vrlo pristupačnim cijenama.Ukoliko još uvijek razmišljate o kupovini savršenog ruža za Božić,Novu godini ili pak za svaki dan moje preporuke idu u smijeru ovih proizvoda,zaista garantiram da se pokajati nećete.


Jeste li probale neki od ovih proizvoda?Koji je vaš izbor za predstojeće praznike i koji je vaš omiljeni crveni ruž?Kako vam se dopada moj izbor?Do idućeg čitanja :* :*

p.s. Svi proizvodi u ovom postu su dobijeni besplatno u svrhu recenzija.
      Zadržavam pravo iskrenog mišljenja.

4 komentari

Nedavno sam kupila Essence olovku u toj istoj nijansi i isto sam jako zadovoljna, sigurno ću ih probati još jer mi je ova odlična, kao i cijena. Od ruževa koje si pokazala najljepši mi je posljednji, volim sjajno :D

REPLY

Zaista im je kvalitet na nivou.Podljednji je baš ona klasik crvena nijansa,ja vise volim tamnije.

REPLY

Ovi su mi prekrasni,omiljeni crveni Rimmel Kate Moss 01 :)

REPLY

Mene su pridobili definitivno,imam u planu još neke nijanse,Rimmelove nisam probala ii zaista ne znam zašto :/ al' budem :))

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates