12. studenoga 2016.

Koliko često kupujete pudere i koliko često ih mijenjate?

Ja sam u potrazi za savršenim puderom jako dugo i slagala bi vas kada bi rekla da nisam pronašla onaj koji mi najbolje odgovara,Jesam i tu recenziju možete pročitati u ovom POSTU .

Više nisam u potrazi za onim savršenim,ali očigledno je da volim isprobavati nove pudere,tako da manijak u meni nije imao mira i morao je probati i puder o kojem vam danas pišem.

L'oreal Infallible 24h matte je prvi puder iz L'oreal asortimana koji sam probala.Naravno da je najveći razlog ovo 24h mat.



Puder dolazi u uskoj tubi u količini od  35 ml,na prednjoj strani je naziv nijanse,a na poleđini pakiranja sve ostale informacije.Pa tako možete vidjeti da je srednje guste teksture,da ima potpunu pokrivnu moć i da je finish mat.
Tube nisu moja omiljena pakiranja kada je puder u pitanju,ali ova malo odstupa jer prilikom istiskanja pudera ne možete pretjerati zbog uskog otvora iz kojeg izlazi.





Što se tiče teksture,nebi se složila da je srednje gusta.U odnosu na pudere koje posjedujem tekstura ovoga je rijetka i jako brzo se suši tako da morate biti vrlo spretni sa nanošenjem.Zbog svoje teksture je izuzetno lagan na licu i ne stvara efekat maske.

Prekrivanje,ako puder nanosite u jednom sloju nije potpuno,ali meni tako odogovara.Nadogradnjom pudera možete postići potpuno prekrivanje i ni tada nećete stvoriti efekat maske jer je puder dosta lagan.Meni odgovara srednja pokrivna moć pudera jer nemam posebno istaknutih nedostataka  ili nekih mrljica na licu.

Oko završnice se slažem,ovo je definitivno jedan od pudera koji u potpunosti opravdavaju mat u svom nazivu.

Postojanost je izuzetna.Ne znam da li traje 24h i vjerujem da nikome i ne treba da mu puder traje 24h,ali ukoliko izdrži i pola od toga,sve je oprošteno.





Meni je ovaj puder kada je u pitanju postojanost najduže držao mat i neprosijavao od svih ostalih koje sam probala.Naravno da kao i ostale pudere i ovaj setujem,ali većina njih nakon par sati prosija.Ovaj ne,najduže sam ga nosila 8 sati i samo jednom sam ga popravila jer je već pred kraj malo počeo sebum da izbija,ali ja to ne smatram strašnim.

Ukoliko ste masnokožac ili pak imate samo masnu T-zonu ovo je definitivno puder za vas.Od mene imate preporuku i vjerujem da se nećete pokajati.


Imate li iskustva sa L'oreal puderima,koji vam je omiljeni puder inače?

Do idućeg čitanja :*

8 komentari

Dali sadrzi ulje? Poz

REPLY

Ne,u sastavu nema ulja :)

REPLY

Odlicna recenzija. Ako neko zeli da ga kupi sigurno ce posle napisanog odluciti. Pozic

REPLY

Od mat pudera sam zadovoljna sa DEBORAH 24 ORE ALI nijansa 01 je tamna mnogo a ostale su za one iz Afrike :-) nosim ga uvece. Stvarno je mat inema poterebe stavljati kameni. Za dan je dobar izbor nijansi a i kvalitetan je Oriflame velvet matte,dugo drzi i laganje. Njihovi puderi zaista ne sadrze stetne metale npr.zivu kao npr. AVON. Deborah takođe ne sadrzi,kao ni Garnier tonirna krema.

REPLY

Hvala na divnom komentaru :*

REPLY

Deborah pudere nisam probala,mada sad si me zainteresovala.Bas cu ga pogledati.Ako kazes da je toliko dobar onda se to mora imati :)

REPLY

Deborah pudere nisam probala,mada sad si me zainteresovala.Bas cu ga pogledati.Ako kazes da je toliko dobar onda se to mora imati :)

REPLY

Predobar zaista .

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates