1. travnja 2018.

Nakon razgovora sa nekim dosta upućenijim došla sam do zaključka da je vrijeme da mijenjam cjelokupnu rutinu njege kože lica.

Također, saznala sam mnogo toga novog i nešto ću pokušati prenjeti i vama u narednih par postova, a danas konkretno pričamo o razlici između umivalica koje uklanjaju šminku i onih koje uklanjaju nečistoće sa naše kože.


Objašnjenje koje sam dobila je vrlo logično. Nanoseći šminku na lice mi spriječavamo koži da diše, međutim to već vjerujem, sve znamo. Prilikom skidanja šminke, što god da koristite za to mi veliki dio šminke ostavimo na licu, a evo i kako. Ako koristite micelarnu vodu za skidanje šminke stavljate je na blaznicu, blaznicom prelazite po licu i na oko zaista izgleda kao da ste skinuli šminku. Međutim evo što se dešava. Prilikom dodira blaznice sa licem koje je našminkano vi dio koji ste očistili prenosite na blaznicu te istom tom blaznicom nastavljate da čistite ostatak lica i koliko god vi skinuli toliko proizvoda i vratite na lice samo u blažoj formi jer se sve to stoplio sa micelarnom pa je malo rjeđe. Vjerujem da je većina vas isto kao i ja nakon skidanja šminke viđala tragove pudera na ručniku ili na blaznici kada na lice nanosite tonik, zar ne?

Gledajući po policama drogerije čime bi to čistila svoju kožu, a ne šminku odlučila sam se za L'oreal pure clay umivalicu.


Osnovni sastojak je glina i to tri različite plus eukaliptus. Pure clay umivalica nije namijenjena skidanju šminke sa lica već za pročišćavanje i matiranje lica odnosno za reduciranje sebuma. Iz L'oreala kažu da već nakon jednog tjedna koža je vidno čistija, mekša i svježija.



Pure clay umivalica je dosta guste teksture, svježeg mirisa, dominira miris gline, ali se nazire i osvježavajući  miris eukaliptusa.
Koristi se na način da nakon što lice očistite od šminke i pokupite višak vode, ponovno lagano mlakom vodom nakvasite lice, istisnete pure clay umivalicu i lagano je kružnim pokretima utrljavate u lice, ali se posebno zadržavate na predijelu T-zone.



Pure clay umivalica zaista temeljito očisti lice, dopada mi se što nije posebno jaka i agresivna iako sadrži glinu. Nakon umivanja koža ostaje zaista mekana, nema onog osjećaja zatezanja i škriputanja što mi je u posljednje vrijeme itekako bitno jer mi je konstatovana kronična dehidriranost lica iako već godina živim u uvjerenju da su proizvodi koje koristim odlični za moju kožu.


Umivalicu prvo ispiram mlakom vodom,a posljednje ispiranje radim hladnom vodom kako bi zatvorila pore.

Koristim je 2x u toku dana, ujutro i uveče, uveče kako bi dodatno očistila lice od nečistoća nakupljenih u toku dana i nastavljam sa rutinom o kojoj vam uskoro pišem, a ujutro kako bi uklonila sebum koji je izašao u toku noći te proizvode koje sam prethodnu veče nanjela, a koji se nisu potpuno upili.




Što sam ja primijetila koristeći ovu umivalicu? Prvenstveno ne isušuje mi dodatno kožu, nakon umivanja zaista uklanja sav sebum i ostavlja osjećaj čiste kože, koristim je već gotovo mjesec dana i količina sebuma ujutro je znatno manja nego prije. nije da ga nema nikako, ali je to mnogo manje u odnosu na ranije, Ranije sam imala osjećaj kao da sam se umila uljem, dok sada to već više izgleda kao da sam tek nanjela kremu.



Količina koju dobijate je 150 ml, a cijena mu je cca 13 KM ( iako je u DM-u često na sniženju i košta oko 10 KM).

Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates