19. travnja 2018.

U današnjem postu se družimo sa mojim omiljenim proizvodima u proteklih mjesec dana. Odlučila sam da ne budem lijena i da izmijenim neke od proizvoda u svojoj svakodnevnoj rutini kako bih se prisjetila nekih starih i zavoljela neke nove proizvode.


Zaista vam mnogo pišem o kosi u posljednje vrijeme, trudim se da je obnovim i da mi konačno pređe kritičnu točku. Imam samo dva nova proizvoda koja su zadovoljila moje kriterije, a radi se o šamponu i balzamu.

O LPM liniji za masnu kosu sam pisala i slobodno mogu reći da je to moje najgore iskustvo kada su u pitanju šampon i balzam. Na nagovorm prijateljice Dade -> BLOG išla sam u potragu za LPM balzamom u rozom pakiranjuu, ali kako ga nije bilo kupim ovaj sa medom i karite mlijekom. Predivan balzam, dosta gust, ne otežava dlaku. Kosa bude izuzetno mekana, ne mrsi se, ne masti kosu, miris ostaje u kosi do narednog pranja.

Sigurno vam oči bocka ova mala bočica, to je šampon, prirodni, a proizvodi ga prirodna kozmetika Le&La by Aida Karamović. Dugo sam se kanila da naručim crni šampon namijenjen masnom tjemenu, ali nikako nije dolazio na red. Iskrena da budem, nisam očekivala mnogo, zapravo nisam očekivala ništa, ali sam toliko ostala iznenađena da jedva čekam da vam objavim kompletan post o šamponu da sve svoje dojmove pokušam da vam prenesem da bi i vi shvatili zašto su Aidini proizvodi toliko hvaljeni. Ukratko, ja sam jako zadovoljna, i ako se dvoumite oko bilo kojeg njenog proizvoda, obavezno isprobajte.


Ja svoju rutinu njege lica obećava, sad već pa stoljeće. Post je skoro gotov, a nisam ga još dovršila jer sam imala ozbiljnih problema sa licem tako da sam prethodnih 15-tak dana koristila isključivo proizvode propisane od strane dermatologa.

Avon true nutra effects peelin za lice je uvijek tu negdje, često ga kupujem i koristim, jer nije previše grub, ima neke srednje krupne čestice i odgovara mi za češću upotrebu.


Balea aqua serum je jako dobar proizvod za vrlo malo novca. Koži zaista daje elastičnost, jako dobro je hidrira i koristim ga od početka veljače te sam preoduševljena njegovim rezultatom.

Avene  Tolerance kremu sam počela koristiti na preporuku dermatologa zbog problema koje sam imala. Informacije koje sam dobila o kremu su da je hormonska, ali vrlo blaga i da je itekako preporučljiva ljudima koji imaju problema sa upaljenim aknama u zreloj dobi dakle koji nisu teenager-i. U tankom sloju sam je nanosila 2x dnevno, i oduševljena sam. svi problemi su se povukli. Izuzetno je bogata, a opet ne toliko masna. Moja preporuka je da ukoliko imate osjetljivu ili hiperosjetljivu kožu lica obavezno isprobate ovu kremu. Cijena joj je cca 40 KM.



Kremica za ruke je izum godine. Znala sam da postoje već varijante krema za ruke u pjeni, ali mi uopće nisu bile primamljive. Ono što mi se dopalo kod ove Essence tropical hand mousse jeste to što zaista nahrani kožu ruku, a ni u jednom trenutku ne ostalja ljepljivi sloj. Jako brzo se upija pa čak i kada pretjerate sa količinom.


Dva dekorativna proizvoda za lice, Catrice all matt plus tečni puder je dugo stajao na mojoj listi želja, ali nikako se nisam mogla odlučiti da ga kupim. Ovo nije puder sa kojim ćete dobiti potpunu pokrivnu moć, samo će vam izjednačiti ten i pokriti sitne nepravilnosti. Očekivala sam da će biti dosta rijedak i porpilično suh obzirom da obećava i do 18 sati kontrolu sebuma, međutim ne. Ovo je dosta gust, poprilično "masnjikav" proizvod koji se na licu suši, ali nećete dobiti potpuno matt završnicu. Meni je odličan za svakodnevnu upotrebu i što je najvažnije nije mi težak na licu.

Drugi proizvod je Essence baza,you better work gym proof primer koji je otporan na znoj, namijenjen je djevojkama koje treniraju, a i tada žele da su našminkane. Nadam se da vas nema takvih. Idemo logikom, ako je otporan na znoj, onda znači da bi trebao biti i otporan na sebum, sadrži spf 15 i daje trenutni blur efekat. zbog svoje zelene boje, dosta dobro ublažava crvenilo na licu, dakle neće vam potpuno pokriti svaku crvenu flekicu kao neki zeleni korektor, ali će je ublažiti. Pore zaista čini manje vidljivim, ali ne pruža veliki matt efekat na licu. Ono što mi se posebno svidjelo jeste što je poput kreme, dakle nije silikonski, nije težak na licu i lijepo se razmazuje.


Catrice all matt puder u kamenu mi nikada nebi došao pod ruku da ga nisam dobila od mame, inače sam vjerna Rimmel stay matt puderu i Essence all about matt puderu u kamenu. Odličan proizvod, meni je gotovo identičan Rimmel stay mattu. Matira lice, bez osjećaja težine, ne ostavlja lice praškastim i dosta dugo drži sebum pod kontorlom.


Davno zaboravljeno rumenilo od Catrica se vratilo u upotrebu. Jednom prilikom mi je trebalo matt rumenilo, a kako takvih nemam, razmišljala sam se koje da kupim. Odem do drogerije i ugledam catrice multi matt rumenilo, dopadne mi se, a najbolje od svega sjetim se da ga imam. Od tada ga koristim svakodnevno, srednja pigmentacija, odlična kombinacija boja, možete mu pojačavati intenzitet ovisno koje od nijansi više kombinujete.

Recenziju pročitajte klikom ovdje -- > https://goo.gl/ZftSER


Avon Mark. epic ruževi su trenutno nezamijenjivi, lagana tekstura, odlična pigmentacija, savršene nijanse. Mislim da ne moram da vam naglašavam koje nijanse su mi omiljene.

Recenziju i svih 17 nijansi pogledajte klikom ovdje --- > https://goo.gl/7Hcw7R


Essence holo wow sparkle stick je kremasti highlighjter i kod mene vlada potpuna nesposobnost kada su kremasti proizvodi u pitanju. Ovaj sam zavoljela, kremast, lagan, odlično pigmentovan, odlično se razmazuje, ne kupi proizvode ispod njega. Nanosim ga na lice prije setovanja pudera, i nakon toga ga ublendam prstima. Kada setujem lice, lagano pređem i preko njega, ali njegov sjaj ostaje isti. Kod kremastig proizvoda mi smeta što nakon određenog vremena kada sebum krene da mi izbija oni se počnu kupiti u krug jer mi je većina njih bila teška, a sa ovim to nije slučaj.



Essence je brend koji ima najbolje olovke za usne, moja omiljena je longlasting u nijansi 07 plum cake, ali sad je već nigdje ne mogu pronaći i ja nemam riječi kojima bih vam opisala koliko je meni teško zbog toga. Da sada nađem negdje tu olovku platila bih je koliko god samo da je imam.
Essence je izašao sa novom linijom olovaka draw the line koje su još kremastije i još pigmentovanije, bez problema mijenjaju ruž. Nijansa sa slike je 05 so un-grey-tful i ona je definitivno najsličnija 07 plum cake međutim ima više sivog pigmenta nego plum cake. I da, ima tako minijaturno šiljalo na dnu.



Iako parfeme mnogo volim, tokom toplijih dana najradije biram body splash-ove  jer su mi blaži i ne guše me. Moj izbor i ove godine je AMAMA plavi body splash. Predivni blagi cvijetni miris, itekako postojan. Špricam ga po sebi, po garderobi, ma gdje god stignem.


To bi bilo to. Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates