15. studenoga 2017.

Koliko god sam odlučna da ću redovno pisti o tome što sam potrošila,toliko sam redovna u bacanju bočica i pakovanja bez da mi naumpadne post.

Posljednjih mjeseci sam svaku bočicu kada mi je naumpalo ostavila tako da tu ima proizvoda koje sam potrošila još u kolovozu.

Krenuti ću sa proizvodima za kosu.U prethodnih par mjeseci dosta sam mijenjala šampone,iako uvijek imam ona dva kojima se vraćam,a o njima možete pročitati klikom na sljedeća dva linka.


Gliss šampon za volumen je nekada radio posao na mojoj glavi,ali ovaj put kada sam ga uzela nikakvog efekta nije imao,tako da ga ne planiram ponovno kupovati.Ako imate preporuku nekog šampona ili bilo kojeg drugog proizvoda kojim ću dobiti volumen na tankoj i u tjemenu masnoj kosi,pišite mi.

Balea silver šampon je namijenjen plavušama koje vole pepeljaste tonove u kosi.Uz redovnu upotrebu neće doći vam se pojaviti žutilo međutim ovo nije šampon koji preporučujem za svako pranje jer ima taj momenat da želi isušiti kosu.Ja sam ga koristila svaka 3 do 4 pranja,ali kako sam prešla u brinete više mi ne treba.



Subrina recept šampon od hmelja je namijenjen svim tipovima kose te sprječavanju opadanja i stimulaciji rasta.Meni je super prao kosu,nije je mrsio,laganog je mirisa.U periodu kada sam ga koristila kosa mi uopće nije opadala tako da ne znam kako utječe na to,a ni u rastu nisam ništa primjetila.

H&S šampon uvijek imam u kupaoni jer mi se s vremena na vrijeme zna pojaviti perut,ali ne u velikoj količini,najčešće je rezultat nekog proizvoda koji mi ne odgovara.Iako je dosta guste teksture i za redovnu upotrebu mi ne odgovara,svakako mi svaki put odmah nakon jednog pranja ukloni perut.


Garnier Ultra Doux balzam za kosu honey treasures je super hranjivi balzam za kosu itekako vrijedan kupovine.Koristila sam ga na moru kako mi se kosa nebi isušila od svakodnevnog pranja,izlaganja slanoj vodi te suncu.Čak sam ga nanosila i na tjeme i nije mi pretjerano mastio kosu,super mi je hranio vrhove,kosa mi je ostala potpuno zdrava.

Prije mora,a i nakon sam koristila Avon BB balzam,zapravo cjelokupnu liniju i to u dvije ture.Odlična linija za oštećenu kosu da je vrati u život,a o njoj sam vam pisala na blogu te ako vas zanima možete pročitati klikom na link.



LPM tuširalice su mi odlične i s vremena na vrijeme ih kupujem.Ove dvije su potpuno različite,bijela ima super osvježavajući miris idealna za jutarnja tuširanja,dok je žuta koja je od vanilije nešto jača i baš mi je prijala početkom ovih hladnih dana.


Avon dvofazni uljani tretman je jedan od rijetkih proizvoda koji su stalni u mojoj rutini kada je kosa u pitanju.Ovo je ne znam ni ja sam koja po redu bočica te sam vam već o njemu pisala na blogu,što možete pročitati klikom na link.



Šampone za suho pranje koristim,ali se trudim da im upotrebu svedem na minimum jer koliko god oni trenutno pomažu kosi da je riješe masnoće trajne posljedice su drugačije jer ovi šamponi isušuju tjeme te samim tim se povećava lučenje sebuma,

Girlz only su definitivno moji omiljeni.Konkreto ovaj naranđasti ne volim i on je jedini koji mi ne odgovara obzirom da ima dosta laka za kosu u sebi te mi nema onaj efekat koji želim od suhog šampona.Gilrz only smeđi šampon je namijenjen brinetama i od svih ima najljepši miris,odlično radi posao.Rozi Girlz only mi je također jedan od favorita i vodi se ljuta borba između smeđeg i njega.

Eh Batiste šampon sam jurila po Crnoj Gori kao luda i odgovorno tvrdim da je ovo najžalosnijih 10 KM potrošenih ikada.Ovo je neka vrsta blagog suhog šampona i to kažem u odnosu na girlz only šampone:Efekat mu nije posebno dugotrajan,miris mi se ne sviđa.Nije ono što sam očekivala i govorim konkretno za ovaj na slici jer ostale nisam probala,ali ako su slični ovome nemam neku želju.



Balea lak za kosu je proizvod koji mi dosta dugo traje jer lakove za kosu koristim u slučaju da je uvijam što je rijetko ili da stavljam traku na kosu kako bi je učvrstila jer mi je kosa previše svilena pa samo sklizne.Konkretno uvijek kupujem ovaj,ostale iz ove linije nisam ni probala.Dosta je jak,jako dobro učvrsti kosu a da je pri tome ne slijepi.Te koliko god ga našpricate vrlo lako ćete se kasnije raščešljati.


O ovim dezodoransima vam spremam poseban post.Zapravo o cjelokupnom problemu koji sam imala (zdravstvenom) te kako sam zapravo i došla do njih.


Nivea stres protect dezodorans sam koristila posljednjih mjeseci vrlo rijetko,ali kako sam ga dobila na poklon potrudila sam se potrošiti ga iako definitivno izbjegavam dezodoranse koji u sebi sadrže štetne sastojke,ali o tome naknadno.


Anew reversalist kremu nisam ja koristila,nego mama obzirom da je krema namijenjena zreloj koži.

Nutra effects ulje za lice je definitivni favorit i već sam pri kraju druge bočice te čekam sljedeću da stigne.U novoj brošuri je u preslatkom prazničnom pakiranju.


O oba ova pudera sam vam već pisala tako da ću vam ostaviti recenzije ako vas zanima nešto više o njima.Prednost ipak dajem Catrice HD puderu.



Revelique olovka za obrve mi je bila super i teksturom i nijansom,međutim brend više nije dostupan 
kod nas tako da vam nemam razloga o njoj išta pisati.



Catrice tečna kamuflaža je svoj status izborila te smo svi upoznati sa time koliko je dobra i koliko je hvaljena u beauty svijetu.

Essence Get picture ready! korektor je teksturom dosta sličan Catrice kamuflaži,ali je nešto jeftiniji.Povukli su ga iz prodaje,možda negdje da ga možete pronaći još,ali velika šteta.Ja sam se nedavno opskrbila zalihama jer je bio samo 2,35 KM.



To što su ispod testeri nemojte da protumačite kao da nisam imala dovoljno vremena da isprobam navedene proizvode.Imam priliku da na mjesečnom nivou dobijam testere za proizvode u količinama full size pakiranja,Tako da trenutno imam 35 kesica vichy pudera što je 35 ml obzirom da kesica sadrži 1 ml,LRP effeclar purifying foaming gela za masnu kožu imam toliko da ne moram uopće nikada kupiti full size.

Vichy dermablend 3d correction puder mi se uopće ne dopada,dosta je guste teksture,ostavlja mi efekat maske,vremenom postaje neuredan na licu te mi oksidira.

LRP effeclar purifying foaming gel za masnu kožu je odlična umivalica za masnokožce,super je blaga a efikasna,uklanja sve nečistoće,kožu ostavlja mekanom bez osjećaja za tezanja,ne iritira te ni ne isušuje kožu.

LRP toleriane ultra fluide je prvi testerčić koji sam potrošila tako da još uvijek nemam formirano mišljenje.


Eveline facemed+ purifying and detoxifying maska sa aktivnim ugljem i vulkanskom glinom je jedna od boljih koje sam probala i radujem se što nam stiže u velikim pakiranjima.


Sve tri uvivalice sam već spominjala na blogu tako da ću vam recenzije ostaviti ispod




Vlažne maramice ne koristim za skidanje šminke tako da su mi svake OK,s njima brišem sto nakon šminkanja,swatcheve,ambalažu kozmetike i to je to.

Violeta make up remove maramice sam kupila još kada sam išla na more kako bi se u putu malo osvježila jer uvijek imam osjećaj da su mi ruke i lice prljavi dok putujem.






L'oreal Colorista farbu sam vam spominjala već,ostaviti ću vam recenziju.
Ako ste za male lude promijene,a niste isgurni kako će vam stajati ili opet niste za stalnu varijantu onda je ovo odličan izbor za vas.



To bi bilo to.Koliko vrijedno trošite proizvode?Imamo li neki isti?Pišite mi.
Do idućeg čitanja :* :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates