17. studenoga 2017.

Prošle godine sam vam pisala recenziju Farmasi šampona od bijelog luka i klikom na link možete da pročitate utiske od tada.


Iritacija tjemena je bila užasna,dugo sam se borila da tjeme vratim u normalu i kada sam rekla prije mjesec dana da kupujem novu verziju šampona većina je ostala u šoku.
Ja jednostavno nebi bila ja da ga nisam probala.




Kao ni kod prethodnog ni na ovome nigdje ne stoji obećanje bržeg rasta kose.Obećava revitalizaciju kose iz korijena,sprječavanje opadanja kose te kontrolu sebuma i samim tim sporije mašćenje kose i to sve sa dvostruko jačim efektom.


Za razliku od prethodnog sadrži CAPIXYLA (Capixyl je jedinstvena patentirana supstanca koja djeluje direktno na folikule dlake utičući na molekularnom nivou na poboljčanje njene vitalnosti i trajnosti.)

Moje pakovanje nije došlo sa pumpicom što mi se nije svidjelo,ali inače dolaze sa pumpicom koja olakčava doziranje šampona.

U ovom postu ću izvršiti usporedbu ova dva šampona,tako da idemo redom.
Tekstura oba šampona je jednaka,srednje gusta.Miris nove verzije je nešto blaži i kao da ima ubačenu neku izuzetno blagu cvijetnu notu što je za mene prednost jer mi je prethodni mirisao previše medicinski.
Količina šampona koju koristim je jednaka kao i što sam koristila kod prethodnog.Šampon koristim za oba šamponiranja kose od prvog dana,prilikom prvog šamponiranja gotovo da ne pjeni,a kod drugog stvara blagu pjenu,što je bio slučaj i sa prvom verzijom.Kao i prethodni prilikom drugog šamponiranja sam ga držala na kosi nešto duže cca 3-4 minute kako bi djelovao.



Nakon pranja,svježina kose je trajala dva dana i treći bila spremna za pranje.Ovdje dolazimo do prve razlike.Od prethodnog kosa mi je odmah sutradan bila masna jer mi je dosta više mastio kosu od bilo kojeg drugog šampona.

Iritacije.Ako pročitate prethodnu recenziju vidjet ćete da su mi se iritacije jako brzo pojavile u vidu svrbeža i bubuljica,od nove verzije nisam imala nikakvih promijena na tjemenu,a došla sam gotovo do dna boce.


Efekat na rast kose,rekla bih malo jači od prethodnog.Zaista mi je kosa u vrlo kratkom periodu jako brzo porasla što možete vidjeti na slikama ispod iako nisu znatne kvalitete,razlika je točno mjesec dana.








Ako ste imali problema sa prethodnim šamponom,svakako preporučujem da probate ovaj jer definitivno su nešto izmijenili,meni je znatno bolji.Na kraju krajeva,neće vam sigurno biti prvi puta da ste omašili u kupovini ako vam ponovno ne bude odgovarao.


Kakva su vaša iskustva sa ovim šamponima?Jeste li koristile staru verziju,jeste li imale slične probleme kao ja ili vam je odgovarala?P
Do idućeg čitanja :*

24 komentari

gde se moze naruciti ili kupi?i

REPLY

Kako mogu naruciti taj sanpon

REPLY

Kako naručiti šampon i regenerator i koja je cijena? Hvala

REPLY

Gdje se može naručiti?

REPLY

Farmasi.hr tu možete kupiti ovaj šampon

REPLY

Svakako isprobati.Šampon je fenomenalan

REPLY

Ja ga koristim odličan je .

REPLY

Htela bih kupiti farmasi šampon sa belim lukom

REPLY

Je li moguce naruciti za slo

REPLY

Pozdrav gde se može poručiti, šampon jel imate neki telefon,hvala.

REPLY

Super je šampon,ni jedna mi dlaka više nije spala.Naručujem evo i drugo pakovanje.5 mjeseci sam koristila 500ml.Ponekad je i muž koristijo .😀💇‍♀️💇‍♂️❤

REPLY

Koliko vam kosta sampon i balsam za brzi rast kose? Koliko je zaista ucinkovit?

REPLY

Kako mogu naručiti šampon i koja je cijena živim u Novoj Gradiški dali šaljete poštom hvala

REPLY

Koja je cijena sampona i regeneratora ?

REPLY

Imateli jos na zaloki sapon od bjelog luka i masku

REPLY

Molim vas dali ima negdje u Zenici (neka od apoteka) da mogu nabaviti šampon sa bij.lukom.
Hvala!

REPLY

Izgleda nigdje se nemoze naruciti

REPLY

Koristio sam ga godinama i stvarno je super ali sad ga nemogu naruciti. Preko osoba koje su mi narucivale same vise nemogu doci do njega

REPLY

Poštovani, Gdje u Zagrebu mogu naručiti šampon.Cura koja je se bavila prodajom odjelima se.A šampon je vrh.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates