3. studenoga 2016.

Blog broji tek četri new in posta,što zbog toga što slabo kupujem u gomili što zbog toga što zaista često zaboravim slikati kupljene proizvode.U proteklom mjesecu sam kupila dosta proizvoda i poželjela da ih podijelim sa vama,tako da danas imate new in post.


Dekorative je najviše i ona je najzanimljivija,prvo meni pa onda vjerujem i vama.Potrudila sam se i kupila mnogo na oko lijepih stvari,a kakve su zapravo ostaje mi da vidim.



U jednom periodu sam u potpunosti prestala kupovati lakove za nokte i shvatila sam da se vrtim uvijek oko dva,tri ista pa sam se počastila novim nijansama.

Maybelline Color Show 60 second u nijansi 31 peach pie je pravi peach-nude lak.Dugo sam tražila ovakvu nijansu,nude sa breskvastim tonom.Ovo nije nova nijansa u Maybelline asortimanu lakova jer ovom nijansom smo sve do jedne djevojke u razredu bile zaluđene,a bi to prije 7 godina.

Od djevojaka preko facebook-a koje po povoljnijim cijenama prodaju kozmetiku uvijek volim da kupim nešto što kod nas nije dostupno,tako su se tu našli Manhattan lakovi te jedan Astor lak.

Manhattan lakovi u nijansi 620 red-y for me? i 003 signature nude su dvije predivne nijanse i sa nude nijansom sam izuzetno zadovoljna,dok crvenu još nisam probala,ali možda bude i neka recenzija.

Astore lakove sam već nekada probala i bili su to savršeni šljokasti lakovi koje obožavam,Nijansa 104 kiss & cuddle je bijelkasto-bež nijansa sa krupnim šljokicama,koristila sam je jednom i nije me baš oborio s nogu.








Golden Rose ruževe sam dobila na poklon,nijanse 03 i 04,a Astore ruž sam kupila također preko djevojke na facebook-u.

Što se tiče GR ruževa još uvijek se nisam odlučila što mislim,ali spremam vam recenziju pa se nadam da ću uskoro imati formirano mišljenje.

Astore ruž još nisam koristila,pa ukoliko vas zanima kakav je,pišite mi.




L'oreal inafallible matt puder je ugrabljen na sniženju i naravno da sam ga morala imati jer je matt i nebi bilo lijepo da postoji neki matt puder u drogeriji, da ga ja nisam probala.Za sada se lijepo slažemo.


Kupila sam i Essence all aboute matt fixing compact powder radi dosta pohvalnih recenzija na netu,za sada mi je OK,ništa specijalno.



Multicolor blush LE Girls just wanna have fun od Essence je standardno dobro rumenilo za svoju kategoriju.Essence uvijek ima vrlo privlačne limitirane kolekcije.



Iz iste kolekcije i mini paletica sa četiri nijanse,osrednja pigmentacija,onako.Dvije su kao malo bolje pigmentovane,dvije nisu,ali ništa posebno i vrijedno pažnje.Mogla sam i bez nje.




Opet sam došla u period kada postajem opsjednuta svojom kosom.Ošišala sam je i uskoro planiram još jer ja definitivno nisam osoba za dugu kosu,što zbog njenog slabog kvaliteta,što zbog mog nestrpljenja pa i manjka znanja.

Avon je svojim proizvodima za kosu pored ambalaža izmjenio i sastave.Vrlo malo proizvoda za kosu iz Avona sam isprobala.Zeleni serum je nešto bez čega nisam mogla,ali sada sam mu pronašla zamijenu.

Uskoro vam pišem o ovoj masci i serumu jer su me zaista oduševili,čak toliko da sam ih odma ponovno naručila.



Kupila sam i dva šampona.Ne,inače ne kupujem šampone ukoliko prethodni ne potrošim.Garnier Fructis šampon sam već koristila i kupujem ga drugi put za redom,tako da to nešto i govori o njemu.A Dove šampon je jednostavno vrištao moje ime sa police.


Našlo se tu još proizvoda za kosu.Syoss balzam za obojenu kosu jer sam promijenila i boju kose,nisam više plava,dobro jesam,ali znatno tamnije.


Zatim Elseve dvofazni elixir koji sam koristila par puta,nemam neke utiske,ako ih bude javim vam.



I za kraj imam tri klasična proizvoda koji se barem 2x mjesečno nađu u korpi.Dezodorans Dove orginal,Afrodita uljana kupka i Balea umivalica za lice.




Volite li new in postove?Jeste li probale nešto što se nalazi u mojim novitetima?Dopada li vam se neki proizvod posebno?Do idućeg čitanja :* :*

4 komentari

Kakvo ti je essence rumenilo? Razmisljam da ga kupim preko fba ali ne znam da li mi treba jos jedno :) A nakupovala si finih stvari :)

REPLY

Odlične su ti fotografije i izbor novih proizvoda! :D


http://itsnina23.blogspot.ba/

REPLY

pa fino je,ja opcenito volim essence rumenila tako i ovo nije bas mnogo drugacije od ostalih

REPLY

Hvala Nina,divna si :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates