20. ožujka 2016.

http://mylovelysweetescape.blogspot.ba/2016/03/spring-nails.htmlSa prvim zrakama sunca i najavom proljeca kao sto se sve oko nas budi tako se budim i ja.Naleti inspiracije,zelje i volje ucine da postignem nesto cime se zaista mogu ponositi.Zato vam danas predstavljam manikuru na koju sam iznimno ponosna jer je uspijela.

Proizvode koje sam koristila mozete vidjeti na slici ispod.



Prvi korak uvijek je nanosenje baznog laka.Cesto rotiran Eveline tretmane,ali maximum nails 
growth je u prednosti u odnosu na 8u1.


Nakon sto se bazni lak osusio,nanosim jedan sloj p2 lakta u broju 503 drive me crazy koji vristi proljece na tri nokta.Nakon sto se prvi sloj osusi stavljam jos jedan.

Na srednji i prst do,sam namazala dva sloja GR bijelog laka broj 242.

I za kraj sam stavila top coat BTGN od Essence-a jer sam GR potrosila i nemam gdje da ga kupim,a ovaj mi je nakon njega najbolji.
Ono sto nemam uslikano je cvijetni uzorak.Razlog tome je sto se nisam nadala da cu uspijeti uopce da ga nanesem jer sam zaista smotana osoba i nemam strpljena pa tako da nisam imala ni namjeru da vam to uopce predstavljam na blogu.

Cvijetni uzorak su zapravo "preslikaci" za nokte,odnosno stikeri koji se preslikavaju na nokat nakon sto ih potpite u vodu i mozete ih pronaci na Born Pretty sajtu:http://goo.gl/RpTYtO

 Ono sto mi se zaista svidja kod ovih naljepnica je to sto sav visak sam spadne nakon sto preko njih predjete top coat-om.Nema potrebe da ista sami cistite dodatno acetonom ili gulite.Jednostavno kada se zaljepi za nokat samo predjete lakom i time se stiker oblikuje prema vasem noktu i ostatak sam spadne.




Nadam se da vam se dopada moja manikura.Pisite mi kakve boje vi volite na noktima,kako odrzavate svoje nokte,koje su vam manikure omiljene...

Do iduceg citanja :* 

Ukoliko se odlucite za kupovinu mozete iskoristiti 10% popusta na kod SXBT10


13 komentari

odlicne su ove slicice :D ubrzaju sav proces kao i pecati ali stikeri su nekako sigurnija varijanta od pecata jer se ne moze ubrljati, ovako sve je za cas :D moracu da probam neke ;)

REPLY

Ja sam odusevljena! Prepreprelijepo :D

REPLY

Ja sam odusevljena! Prepreprelijepo :D

REPLY

manikura je super :)

REPLY

Predivno izgleda, baš mi se sviđaju ove naljepnice. :)

REPLY

Super su ti ove vodene naljepnice. Sviđa mi se kako si ih ukomponirala :D

REPLY

Ovi Evelin tretman lakovi su sve!! Prije sam imala problema sa listanjem noktiju i pocela koristiti njihov lak bas za listanje i promjena je bila vidljiva doslovno nakon dva tretmana, odlicni su :)

REPLY

vrlo su prakticne,ja jedva cekam novu turu jer sam odusevljena...

REPLY

Ovi tretmani su zaista spas za nokte...ja sam nakon par godina nadogradnje noktiju uz jednu bocicu 8u1 ih oporavila u potpunosti,a uz ovaj su mi nevjerovatno narasli...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates