18. ožujka 2016.



Kompanija Avon je prva koja mi je pruzila priliku kao blogerici.Na tome sam im neizmjerno zahvalna.

Pored divnih prilika svakoj od nas,Avon mnogo vodi racuna da nas s vremena na vrijeme obraduje.Tako smo za 8.mart dobile pregrst divnih poklona.

Danas sam vam spremila kratku pricu o Avon true colour matt eyeshadow quad  paletici sjena.



Au naturale je matt paleta sa 4 razlicite nijanse od kojih sve i jednu u potpunosti koristim.

Prva nijansa,najsvijetlija je ujedno i najslabije pigmentirana.Iduce tri nijanse su znatno bolje pigmentacije koja se svakako pojaca uz koristenje baze.

Ukoliko najsvijetliju sjenu stavim kao baznu pa zatim trecu po redu u pregib kapka blendanje je malo teze,kao da nisu kompatibilne.Dok najsvijetlija i najtamnija su odlican spoj.
Ostale tri nijanse se medjusobno super blendaju.

Postojanost im je koliko ja to zelim.Salu na stranu,najduze sam ih nosila 7 sati i nisam primjetila da mi se nakupljaju po kapcima ili da se brisu.



bez baze

Losa strana im je sto se nesto jace truse pa svakako preporucujem da kistom tapkate kako bi pokupile sjenu.

Mislim da je to to i da nisam nista zaboravila da vam kazem.Ukoliko jesam,pisite mi.
A da,ipak sam nesto zaboravila.U novom Avon katalogu je sezonska rasprodaja koja nas priblizava proljecu.

Ljubim vas,do iduceg citanja :*

5 komentari

Bas sam je kupila, ali nisam stigla da je koristim...A bije su bas nekako moje...neutralne :D

REPLY

Bas sam je kupila, ali nisam stigla da je koristim...A bije su bas nekako moje...neutralne :D

REPLY

Zaista lijepe nijanse. Nisam probala ove ,ali sigurno hoću :D

REPLY

Nekako me obradovalo kad je Avon izbacio mat paletice, divne su :)

REPLY

Idealne boje za svaki dan, jedva cekam da ih probam :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates