17. veljače 2016.


Dugo me nije bilo,znate kako je u januaru nama studentima.Jos sam ja bila poprilicno lijena pa sam u isto vrijeme 5 do 12 spremala po 3 ispita.Sad je to konacno iza mene pa nesto vremena mogu posvetiti i  blogu.

Pored faxa usmjerila sam se na jos nesto s cime cete uskoro biti upoznate ukoliko sve nastavi teci svojim tokom i po planu.

Nakon malog uvoda red je da nastavimo s onim zbog cega smo tu.

Essence all about matt tecni puder dolazi iz ste linije kao i njihov u kamenu i listici za blotanje.
Cijena je ako pristupacna cca 8 KM,kod nas imaju 3 nijanse od kojih je moja najsvijetlija 05 matt vanilla,zatim ide nijansa 10 matt beige te 20 matt nude.

Plasticna tuba kao klasika u pakovanju,podsjeca me na nekadasnja pakiranja Rimmel stay matt pudera,standardnih 30 ml proizvoda.



Puder ne sadrzi ulja,sama tekstura mu je srednje gusta,jako lijepo se blenda i stapa s kozom.Vremenom ne mijenja boju na licu.

Kad je u pitanju njegova moc prekrivanja rekla bih da je solidna jer ukoliko imate vece nepravilnosti i volite potpunu moc prekrivanja mislim da bi ovaj puder trebale preskociti.
Mene posdjeca na BB kremu jer je zaista lagan na licu i ne stvara osjecaj maske.Imam prosirene pore i zaista mi ih ne zapusava,imam osjecaj da mi lice se ponasa kao i kada nemam nista.



Koliko uspijesno matira?Tu bih takodjer rekla da je solidan.Matt efekat na licu uz dobru pripremu i setovanje izdrzi 4-5 sati sa skroz blagim prosijavanjem,a nakon toga vec krece standardna kolicina prosijavanja u mom slucaju.Nista vise i nista manje nego i sa nekim dosta skupljim matt puderima.

Velika mana su mu nijanse,bilo bi super kada bi imali malo veci izbor kako bi se tu za svakoga moglo pronaci nesto.

Dakle ukoliko trazite nesto pristupacno,kvalitetno,matt i lagano imate moju preporuku.




Do iduceg citanja :* :*

7 komentari

Ja se kunem u njihov mar puder u kamenu! :D

REPLY

Essence mat puder u kamenu je vrh, a probala sam neku njihovu bazu slicnog pakiranja kao ovaj puder, i to je prvi kozmeticki proizvod koji je letio iz moje kolekcije jer je bio uzas zivi. Mada i onaj Mousse Powder uopste nije los, cak je i lagan, a ima neko dobro prekrivanje.

REPLY

Vjerujes li da ga ja ne mogu naci?Jedno vrijeme ih je bilo non-stop i mene tad nije privlacio...sad kad ga hocu,nema ga!

REPLY

Njihov mousse puder sam prvi put koristila prije 2-3 godine i bio je uzas,ja nesto toliko narandzasto nisam vidjela...i nedavno mama da me obraduje,valjda je negdje naletila na snizenje i ponovno ga kupi i skroz je drugaciji,uopce nije narandzast i cak mi se svidja! :)

REPLY

Njihov mousse puder sam prvi put koristila prije 2-3 godine i bio je uzas,ja nesto toliko narandzasto nisam vidjela...i nedavno mama da me obraduje,valjda je negdje naletila na snizenje i ponovno ga kupi i skroz je drugaciji,uopce nije narandzast i cak mi se svidja! :)

REPLY

Essence ima kvalitetne i jeftine proizvode, njihov puder u kamenu za matiranje, olovke za usne, mat ruževi, neke maskare, neki korektori, set za obrve je fantastičan, moja prijateljica obožava njihov puder u teglici. Ali ovaj puder je nešto najgore što se tiče boje što sam ikada stavila na lice. Ne sjećam se više koju sam nijansu uzela( srednje sam tamna, neutralnog na žuti podtona i imam mješovitu kožu), ovaj puder je na mom licu bio narančast ka crvenom, stvarno jedna užasna boja,izgledala sam baš masno, a sjajila sam se kao disko kugla. Od mene jedno veliko NE.

REPLY

Imaju dosta dobrih stvari u asortimanu,licno mnogo volim njihove karmine,olovke za usne,lakove,set za obrve takodjer,zatim mnogo volim njihovu kamuflazu,tuseve,gel za obrve,sjene za oci...mnogo toga ima jos ne mogu se svega sjetiti...to je cisti primjer kako nekome sa gotovo istim tipom koze isti proizvod razlicito reagira.Nadam se da si nasla odgovarajuci puder i da neces imati vise promasaja...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates