28. kolovoza 2015.

Cao,cao...

Vec dugo vremena se kanim napisati post o ova dva predivna proizvoda,ali svaki put iskoci nesto drugo.

Iz naslova ste mogli vidjeti da se radi o sjajevima za usne u dvije predivne nijanse.Ja licno nikada ne bi s namjerom otisla i kupila sjaj za usne jer ih ne volim...Bolje dobar karmin nego sjaj za usne,logicno!
Meni su stigli sa novitetima za proljece/ljeto 2015. i do pocetka ljeta ih gotovo nisam ni koristila.




Jako su ugodni na usnama,nisu previse tecni i usne klize jedna preko druge.Mislim da je vecina sjajeva danas neljepljiva za razliku od nekad prije par godina tako da to vrijedi i za ova dva...

Obozavam da ih nosim same,svijetliji mi je odlican za vecernje varijante jer istakne usne,dok tamniji koristim i u dnevnim i u vecernjim kombinacijama.

Svijetlija nijansa 01 SHY BEAUTY mi daje dojam vecih usana,mnogo je sjajniji i bez mnogo truda istakne usne.Ova nijansa savrseno ide i na svijetle karmine te je dosta cesto i tako koristim.






Tamnija nijansa 03 TASTE THE SWEETS je dosta slicna boji mojih usana te s toga ga volim nositi u toku dana jer mi usnama daje blagi sjaj koji istakne usne,ali ih nikako ne stavlja u prvi plan.Idealan je za no make up - make up kombinacije.Ne ostavlja dojam vecih usana,ali vjerujem da je to zbog toga sto je dosta slican prirodnoj boji mojih usana.







Trajnost im nije jaca strana i meni to uopce ne smeta.Kad spadne tad ga popravim i to je to,proces od svega par sekundi.

Kod nas je dostupan u obicnoj verziji dok sam vidjela da postoji i matt verzija ovog sjaja,ali vjerujem da ga kod nas nece biti uskoro...


Kako vam se cine ljepotani?Sta mislite o matt verziji...Do iduceg citanja :* :*


*PR proizvod






10 komentari

Meni je ovaj drugi predivan i često ga koristim. Mislim da je i matt verzija kod nas dostupna. Ja sam ih vidjela u cm-u još davno :), a mislim da ih ima još

REPLY

I ja sam vidjala neke s natpisom matt ali nisam obracala bas paznju, zato sto sam vidjala samo nude nijanse a s njihovim mat nude tekucim ruzevima nemam dobra iskustva.

REPLY

Ja sam veceras maksuz izasla ranije i bila u oba CM-a i oba DM-a u Zenici i ni u jednom nemaju...a one zene sto rade vezee za zivotom nemaju,ja ne znam kako platu dobijaju...to sto ima tu to je svee!!!

REPLY

Drugi mi je mnogo drazi,ja nazalost nisam pronasla matt verziju,al mozda i dodje...

REPLY

Jaaa sam vise za mat varijantu, nadam se da ce nam ubrzo stici :)

REPLY

I ja vise volim matt zavrsetak tako da se nadam da stize na police...

REPLY

Drugi mi se vise dopada, mada mat su verovatno bolji. :)

REPLY

Takodjer mislim da je matt verzija bolja...i takodjer vise volim drugi/tamniji :)

REPLY

Nisam mislila da će mi se svidjeti ali ipak jesu i trenutno jedan od najkorištenijih proizvoda za usne. :)

REPLY

Vjerujem,imala sam isto misljenje :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates