30. kolovoza 2015.

P.S. ako su vam slike mutne,klik na sliku i nece biti :)


Cao,cao...

Dosao nam je i kraj augusta ljeto jos malo pa gotovo,nekima skola pocinje,neki vec uveliko spremaju ispite,a ja vam pisem svoje augustovske favorite...

Sto se meni to sve svidjelo slijedi u nastavku teksta uz kratki dojam..



Rexona dezic...

Ne volim ove dezice,nisu mi nikada odgovarali.Zasto je onda favorit?Mama kupila sebi,zena ko luda mirisala po cijeli dan,ja isla za njom i njusila,padala u nesvijest od predivnoce i kupila i sebi...Odlicno mirise,jakooo dugotrajan,jako dobro stiti i definitivno ulazi u tim kao stalni clan...


Avon skin so soft in-shower losion

Koristim ga svega par dana,ali sam se zaljubila...Odlican mi je za dekolte,ledja i stomak jer ne moram cekat da se upije i mogu se odmah obuci..a na ostatak tijela mazem drugu ljubav o kojoj cu praviti zasebnu recenziju...



Essence nailpolish remover

Bez acetona...najsavrseniji miris ikad,toliko dobro mirise na jagodu,odlicno skida...


Avon Summer White Bright parfem

Divan ljetni parfemcic,pored ovog ima plavi ljubicasti i narandzasti...Ja imam ljubicasti i divan je,ali ovaj mi je bio ovaj mjesec drazi...Zao mi je sto nemam nacina da vam docaram miris.


Avon ultra colot ruz za usne
(Bright Pink) 
Predivna roza boja,prava ljetna.Obozavala sam je nositi.O njemu sam vec pisala u ovom postu.






Labello pure&natural 
(Milk & Honey)

Lijepo hidrira usne,pruza osjecaj mekoce,predivno mirise i meni je to sasvim dovoljno.


Max Factor 2000 Calorie maskara

Kupila sam ju jako davno,koristila par puta i skroz zaboravila na nju.Tu su dosle neke nove na testiranje i u medjuvremenu se potrosile te sam iz casice sa maskarama izvukla prvu koja mi je dosla pod ruku.Ne sljepljue trepavice,na cetkici ne ostaje visak proizvoda.Vrlo lagano se skida,moze cak i samo sa mlakom vodom.



Essence gel nailpolish 
(31 electriiiic)

Predivna royal blue nijansa,dugotrajan kao i svaki lak iz ove kolekcije,definitivni favorit ovog mjeseca.




Essence eye blender

Wow!Ova ne da radi svoj posao,ona ga razvaljuje,a kosta svega 3 KM...




Eto,to bi bilo to za august mjesec...Imamo li nesto slicno,isto,ni slicno?Volite li vi neki od ovih proizvoda ili ne volite?A ukoliko niste do sada probale nista od ovoga,lijepo kupite pa se i same uvjerite...xD

Do iduceg citanja :* :* 












4 komentari

Maskara je definitivno moj favorit, obozavam je! :D

REPLY

U kojoj drogeriji si uspjela naci ovu četkicu za blendanje? Ja nikako da naletim na nju...

REPLY

Ja je jako volim...Super mi je sto se lako skida..

REPLY

U CM-u i to bila jedna..A dugo sam je trazila i nije je bilo...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates