2. studenoga 2017.

Jesen je za mene najinspirativnije godišnje doba.Obožavam kombinirati outfite jer možete spajati nespojivo,nekako sve je dozvoljeno tako da uz laganu haljinicu možete obući čizme.
Pored outfita,jesen volim zbog make up-a,volim te zemljane i naranđaste nijanse na očima kombinirati za raznim nijansama tamnijih ruževa.

Ovog puta vam donosim proizvode koje rado koristim i kombinujem u toku jesenjih dana...

LICE

Hidratacija je uvijek bitna tako da svakako preporučujem da je tokom hladnijih dana nikako ne izostavljate,SPF u kremama je također vrlo bitan i nemojte da vas zavara to što sunce nije jako ipak je tu.

Moja omiljena dnevna krema ke Avon nutra effects mattifayng krema o kojoj sam vam pisala na blogu međutim ne znam kako,ali recenzije nigdje nema,zapravo je izbrisana,a nešto se ne sjećam da sam je ja izbrisala.



Baze nisu neophodan korak u dnevnoj varijanti,ali ukoliko sam raspoložena rado ih koristim.Za večernje varijante mi je obavezna.Dvije baze koje ja koristim u posljednje vrijeme su Revelique gel baza koja nažalost više nije dostupna kod nas,a druga baza je proizvod 2u1,Avon Luxe baza i puder te kako mi je sad presvijetla kao samostalna podloga rado je koristim kao bazu.Puder se super "hvata" za nju,a nešto više o njoj pročitajte u recenziji klikom ovdje.




Kao puder biram Catrice HD puder o kojem su već sve priče ispričane,a moju pročitajte klikom ovdje.

Druga varijanta je Maybelline Fit Me! matt & poreless puder o kojem su mišljena izuzetno podijeljena,a ja ću vam svoje uskoro pisati.Za sada smo love-hate odnosu.



Bronzer koji mi je trenutno broj jedan je Essence Sun Club bronzer namijenjen svijetloj koži koji pored što super izgleda na licu miriše na kokos neodoljivo.Pročitajte što imam da kažem klikom ovdje.

Rumenila biram po raspoloženju,ali ipak imam omiljeno koje je go to kada ne znam šta ću drugo.Astor rumenilo u nijansi 008 brown berry.



OČI

Za oči biram zemljane nijanse i  moje preporuke idu za Maybelline The nude paletu (recenzija) i W7 in the city  paletu (recenzija).

S vremena na vrijeme ubacim i rozikaste nijanse,a preporuka ide također za Maybelline paletu The blushed nudes (recenzija)




USNE

Za dnevne varijante najčešće biram nude nijanse,obožavam Essence long lasting olovku u nijansi 07 plum cake,zatim Essence 06 satin mauve te ih često nosim samostalno,a ako ih kombinujem sa ružem moj izbor uvijek pada na Max Factor Elixir 735



Za večernje varijante,a nerijetko i dnevne volim sve crvene nijanse,ali prednost ide za 06 Golden Rose tečni ruž,te nekoliko bordo-ljubičastih nijansi od kojij nemam omiljenu,ali tri sa slike najčešće uzimam.Pored crvenog Golden Rose ruža često se hvatam i za Avon ruby shock ruž te Flormar matt crveni ruž u nijani 211.


sa lijeva na desno: avon ruby shock,flormar matte 211 i golden rose 09

sa lijeva na desno: catrice ultimate colour 270,avon untamed heart i avon conditioning cherry

sa lijeva na desno: avon untamed heart,conditioning cherry i catrice uc 270


Došli smo do kraja ovog posta.Ovo su proizvodi koje koristim najčešće kada se šminkam u toku hladnijij dana jer jedva dočekam da malo zahladi da mogu da se šminkam jer ljeti zaista ne volim da nosim išta na licu izuzev kreme.

Koje proizvode vi rado korostite?Imamo li neki zajednički?Ako ste zainteresovani za post o tome koje proizvode koristim za kosu,javite mi.Imam u planu da napišem post sa nekoliko savijeta za tanku kosu,ali ne znam koliko će vas to zanimati.

Do idućeg čitanja :*

2 komentari

Essence olovke obozavam! A Catrice puder ne mijenjam vec godinama <3

Charming Coco

REPLY

Longlasting olovke su im odlicne.HD puder je i meni jedan od tri omiljena pudera,za drogerijski puder je van k9nkurencije.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates