22. studenoga 2017.

Ako se vratimo nekoliko godina u nazad shvatit ćemo da smo u make up rutini obrve zanemarivali.Bilo je bitno imati što tanju obrvu ili je čak i nemati.Koja greška!

Možete li danas zamisliti svoje lice bez punih i urednih obrva?Jelda da ne?

Upravo zato Avon ima u svojoj ponudi gel kremu za obrve,nažalost u samo dvije nijanse blonde i deep brown,ali nemojte da vas to obeshrabri,mogučnosti su velike.


Olovke,sjene,markeri,maskare za obrve su mi uvijek bili neophodni.Iako sada imam uredne i lijepe obrve bez dodatnih proizvoda one bi bile nevidljive jer su potpuno svijetle.




Pisati ću vam o pomenutoj gel kremi,iz kuta osobe koja svoje obrve ne crta,nego ih ističe.

Ako ste imale bazu za sjenke iz Avona onda vam se ovo pakiranje mora dopasti.Slatka i elegantna mini teglica.

Gel krema je izuzetno kremasta te bi je ja više okarakterisala kao kremu za obrve nego gel,ali vrlo jednostavna za korištenje.Laganim dodirom kista o proizvod pokupim dovoljnu količinu da popunim gotovo cijelu obrvu.

Pigmentacija je srednja,ako imate odgovarajući kist i lagano kupite proizvod,možete postići potpuno prirodne obrve,ali i one instagram trendi obrve.

Postojanost je odlična.Nosila sam je i uz fiksiranje tečnim gelom/maskarom i bez i u oba slučaja je zaista dugotrajna.

Ono čime je mene ova gel krema kupila je to što se ne ljepi na kožu već na dlačice i to naravno ako nanosite lagano čime postižete prirodan izgled.Ako nadograđujem postepeno proizvod dobija na intenzitetu i postižete taj instagram look obrva.

Mnoge su mi se javljale na instagramu i pitale sušili se brzo.Ja se trudim da je što kraće držim otvorenu i kada završim sa korištenjem obavezno dva puta provijerim jesam li je pravilno zatvorila.Sada već gotovo 3 mjeseca koristim ovaj proizvod i još uvijek je u stanju kao i prvi dan.






Čime uređujete svoje obrve?
Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates