3. studenoga 2017.

Da se ne lažemo,još jedan puder mi definitivno nije trebao.Ali kako živjeti u neznanju i neisprobati puder o kojem se mnogo pričalo,a mišljenja itekako podijeljena.

Velika pompa,najave i reklame.Borba za nabavku,vrijedno!?

Maybelline Fit me! Matte and poreless puder je već duže vrijeme dostupan.Kako sam rekla velika pompa,podijeljena mišljenja,a ja sam željela steći svoje.



Od svih dostupnih nijansi kojih je relativno malo (6),ali svakako standardno za naše tržište,odabrala sam nijansu 115 ivory koja mi se učinila najidealnijom.
Ukoliko vam se nijansa učini svijetla,a inače ste u toj nijansi kao što je kod mene slučaj jer gotovo svi puderi su mi nijansa ivory,uzmite je jer vremenom puder oksidira i dobijete idealnu nijansu.Ne oksidira do te mjere da će promijeniti nijansu za pet tonova,ali ta nekih pola tona hoće.


Prvenstveno mi se ne sviđa pakovanje,ne volim tubice,količina klasična 30ml,cijena cca 15 KM.

Tekstura prilično rijetka,vrlo brzo se suši tako da treba brže raditi sa njim,ali nije toliko strašno ni kada se osuši može se i tada raditi ako ste spretniji.

Prekrivna moć mu je niža srednja,neće vam prekriti velike nesavršensti ukoliko to trebate.

Završnica jeste matt,ali ovo nije puder koji će vaš sebum držati pod kontrolom dugo.Meni je na licu,uz setovanje,bio matt svega par sati (3-4) te sam se prosijavala,a sa lica je nestajao već nakom koji sat duže (6-7).Međutim moram priznati da mi se i rada jako sviđa kako izgleda na licu.Sjaj koji se javi izgleda potpuno prirodno.

Pore čini manje vidljivim što je posljedica njegove teksture jer rjeđi i lakši puderi za razliku od guščih i težih pore čine manje vidljivim.




Visoku poziciju u sastavu pudera ima alkohol koji je zaslužan za isušivanje kože te ako ne pripremite lice dovoljno posljedice su neizbježne.



Sve karakteristike Fit me pudera mi se mnogo dopadaju.Volim pudere koji su lagani,slabije pokrivne moći i one koji i kada se prosijam izgledaju normalno,a ne kao da sam se uljem umivala.S toga ovaj puder ima veliki plus od mene.



Jeste li probale Fit me! puder?Do idućeg čitanja :* :*

1 komentari:

ovo je ne znam ni ja koja po redu pozitivna recenzija ovog pudera :) definitivno ce biti sledeci koji cu kupiti :)

pogledaj moj blog ako zelis

oazalepote.blogspot.rs

<3

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates