4. studenoga 2017.

Od kada sam svoju kosu sa dužine struka skratila na paž i krenula da eksperimentišem započela sam borbu sa vjetrenjačama.Svaki proizvod koji je netko spomenuo i rekao da je dobar ja sam kupovala.Neki su mi kratkotrajno i pomagali,a neki su bili loša investicija.

Edukujući se o maskama za kosu koje jedine sem makaza mogu nešto i da naprave za našu kosu naučila sam osnovnu razliku,maske se dijele na hidratantne i proteinske i ovisno od stanja kose preporučuje se njihova namijena.

Ukoliko vam je kosa zaista oštećena onda je najbolje da birate proteinske maske jer su one namijenjene za dubinski oporavak oštećene kose tako što nadoknađuju proteine koje je kosa izgubila usljed raznih tretiranja i vanjskih uticaja.Vrlo važno za proteinske maske jeste da njihov efekat nećete vidjeti odmah već dugoročnijim korištenjem,ali svakako da je bolje imati malo strpljenja ako ne želite da dirate dužinu kose.

Hidratantne maske su namijenjene za hidrataciju,da kosu čine sjajnom i mekanom na dodir i njihov efekat je vrlo uočljiv odmah nakon prvog korištenja.Zapravo hidratantne maske su malo jače od balzama,ali svrha im je gotovo identična.

Kako ćete razlikovati proteinsku i hidratantnu masku?To je već teže pitanje i vrlo je bitno da poznajete sastojke koji dolaze u maskama,ali najlakši način da znate jeste da svaka maska za kosu koja sadrži keratin je zapravo proteinska maska jer je keratin u najvećem postotku zastupljen u našoj dlaci.

Svim tipovima kose su potrebne i hidratanstne i proteinske maske,ali u kojem omjeru ćete ih koristiti ovisi od vašeg problema.

Na kraju posta ću vam ostaviti link ka blogu na kojem možete pronaći odlične savijete vezane za njegu kose i proizvode koje treba koristiti.




Danas vam pišem o Dr.Sante kremastoj masci za kosu na bazi arganovog ulja.Pored arganovog ulja maska sadrži keratin koji je osnovni gradivni protein dlake i wheat protein koji je namijenjen za jačanje i obnovu dlake.Ne sadrži parabene i mineralna ulja.

Maska je izuzetno gusta što je jedna od karakteristika proteinskih maski i poprilično intenzivnog mirisa.Vrlo je važno da je ne koristite svako pranje jer može doći do situacije da vam kosa bude izuzetno kruta od previše proteina.Ja sam je u početku koristila dva puta tjedno,sada sam već reducirala na jednom tjedno.



Nanosim je tako što nakon što operem kosu šamponom i ona "odstoji" u peškiru nekih 10-tak minuta,lagano je rasčešljam i molim vas vodite računa da to bude četkom koja je namijenjena za češljanje mokre kose jer u suprotnom samo ćete iskrzati i uništiti dlaku te je tada kosa podložnija opadanju,nakon što je raščešljam nanosim masku od negdje ušiju ka krajevima i to radim pramen po pramen.Maska je namijenjena da se drži pet minuta i ovisno od vremena koliko imam držim je u razmaku od 5-15 minuta (jednom sam je držala pola sata i kosa mi je bila užasno kruta) pod kapom za tuširanje te je povremeno zagrijavam fenom.Kosu nakon toga isperem i ponovno je pustim da se što duže suši u peškiru i onda je feniram.

Šta je maska učinila za moju kosu?

Moja kosa nakon nekih mjesec dana od šišanja počne pucati na krajevima,ali ne u smislu da se oni rascvjetaju već mi doslovno otpadne centimetar kraja dlake.Sada već nekih dva mjeseca koristim Dr.Sante masku,a nisam se šišala sada već 4 mjeseca,ali moji krajevi više ne pucaju kao prije.Potpuno su prestali.

Kosa mi je tanka,ali relativno gusta tako da ukoliko ne doziram masku i pretjeram sa količinom previše mi oteža i sljepi kosu tako da je vrlo bitno da stavljam malo po malo kako nebi došlo do toga.

Ono što sam ja primjetila u posljednjih mjesec dana kada je moja kosa u pitanju jeste njena punoća.Dlaka mi je dosta čvršća i deblja ako mogu tako da kažem i to se posebno vidi prilikom vezanja kose u rep.Mnogo mi je lakše oblikovati kosu jer dlaka ima pomenutu čvrstinu i ne dešava mi se da mi svaka dlaka svoju politiku vodi odnosno nemam problema sa elektrisanjem kose.

Također sam uočila da mi se kosa mnogo manje lomi od gumice za kosu te doslovno mogu imati cijeli dan rep na kosi i naveče je raščečljati i nemam linije.Naravno da pored jačine koju je pružila mojoj kosi vrlo jasno su oštećenja manja,dlaka je ravnija bez sitnih bijelih točkica po krajevima,ne mogu reći da ih nemam,imam i to posebno na površinskom sloju kose jer je taj dio znatno oštećeniji od donjih slojeva kose,ali u vrlo malim količinama i to na prednjim pramenovima gdje mi kosa često zapne za kajiš od torbe  (znam,smotana sam!).Kosi pruža i mekoću i sjaj.






arganovo ulje obnavlja strukturu dlake i izvana i iznutra,prodire u cortex dlake te samim tim sprječava cvjetanje vrhova,a sa vanjske strane dlake stvara sloj kojim zadržava vlagu unutar dlake.

keratin smo već rekli da je osnovni gradivni protein kose i kosu štiti od vanjskih uticaja.

wheat protein jača i odbnavlja dlaku i smanjuje lomljivost dlake do 80%


Masku možete kupiti u Frizerlandu ili online preko njihovog sajta --> LINK i cijena joj je 5.00 KM.Pored maske dostupni su šampon,ulje za kosu te leav in sprej balzam.


Za što bolje informacije vezane za kosu,njenu njegu,različite savijete i trikove obavezno pogledajte blog ZDRAVA KOSA.

2 komentari

Ja za kosu koristim svasta nešto od raznih ulja, sprejova,balzama maski ali ovo još nisam probala i mogla bi nešto novo.hvala na preporuci ;)

https://kraljicadrameblog.wordpress.com/category/moda/autfiti/

REPLY

Koristim Sante šampon protiv ispadanja kose kupljen u Notina i izvanredan je. Al koliko vidim, dugo ga nemaju u prodaji.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates