22. studenoga 2016.


Tretiraj ih dobro! ovaj tretman za obrve pruža idealnu noćnu njegu. obogaćen vrijednim uljima , osigurava glatke obrve i čini da izgledaju prekrasno dok spavaš.
dostupan u 01 trick just treat.


Obrve i njihovo uređivanje su već odavno uzele maha među make up svijetom te nam je na taj način stavljeno do znanja koliko je oblik obrva bitan,odgovarajući oblik.
Kvačice,kockice,pravougaonici nikako ne dolaze u obzir,obrve nacrtane crnim kreonom apsolutno nikako ne dolaze u obzir posebno ne danas.Danas nam je dostupan širok asortiman različitih proizvoda za uređivanje obrva.Ja preferiram olovku i sjene za obrve.

Ja sam mnogo eksperimentirala sa obrvama,pokušavala sa različitim oblicima i pri tome mislim na to da sam ih sama crtala jer sam ih u jednom momentu previše počupala.Konačno sam odustala nakon izvjesnog vremena i odlučila se strpiti i pustiti svoje obrve da rastu. Sad smo poprilično u idiličnom odnosu uz malu nadogradnju.

Tako ja jedan dan šetkam drogerijom i ugledavši ovu preslatku limitiranu Essence kolekciju koja je namijenjena za uređivanje obrva,bez imalo razmisljanja sa police uzmem ovo malo čudovište kontajući da je gel za učvršćivanje obrva,međutim nije.Riječ je o uljanom tretmanu za obrve,a na njihovoj stranici stoji vrlo malo podataka o njegovoj namjeni.

Po sastavu koji ću vam napisati na kraju posta tretman sadrži dva ulja,ricinusovo i lješnjakovo ulje.
 Opće poznato je da ricinusovo ulje pomaže kod rasta kose,noktiju,obrva te u njezi kože pa me s toga ne čudi da je u sastavu samog tretmana ( klikom ovdje možete pročitati za što je sve dobro ).
Već dugo znam da je lješnjakovo ulje namijenjeno za njegu masnog lica i lica sa proširenim porama,ali isto tako već dugo iz nekog razoga zaboravljam na njegovu kupovinu.( klikom ovdje možete pročitati za što je sve dobro).

Sam tretman u pakovanju izgleda kao gel međutim njegova tekstura je dosta uljana.Aplicira se pomoću četkice koja dolazi na poklopcu tretmana te je sasvim dovoljno da jednom pređete svoje obrve.U prvih par minuta uočljiv je masni trag na obrvama te zatim nestaje.Jako je ugodnog mirisa,rekla bih da me po malo podsjeća na neko voće i blago je roze boje.

Iz Essence navode da je ovo noćni tretman međutim nigdje ne piše koliko puta ga smijete koristiti pa sam ja ga često nanosila i ujutro nakon umivanja kada nisam izlazila iz kuće.Svakako da svaki tretman djeluje bolje tokom noći,ali kako nisam posebno mnogo vjerovala u učinkovitost ovog tretmana koristila sam ga i u toku dana.




Prva slika koju vidite je moja lijeva i desna obrva prije početka korištenja tretmana,a na drugoj slici nakon potrošenog pola proizvoda rezultati.


Ovaj proizvod ništa niej učinio po pitanju rasta,progušćanja ili bilo čega kada su u pitanju moje obrve.Na obje slike (prije/poslije) moje obrve su slikane dan prije nego sam ih počupkala i dovela u red koliko je to uopće moguće.





SASTAV:
ISOTRIDECYL ISONONANOATE, PPG-2 MYRISTYL ETHER PROPIONATE, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, CORYLUS AVELLANA (HAZEL) SEED OIL, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PROPYLENE CARBONATE, GLYCERYL CAPRYLATE, PARFUM (FRAGRANCE), BHT, MICA, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, CI 75470 (CARMINE), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE).

CIJENA:
5,25 KM

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates