4. studenoga 2016.

Golden Rose tečni mat ruževi su napravili potpuni bum u beauty svijetu i čitava pomama za njima još uvijek ne jenjava,a posebno kada nam iz Turske stiže još 5 novih nijansi koje sam vam pokazala na instagramu.

Čim su postali dostupni kod nas,sa velikim entuzijazmom sam otišla do čike koji ih prodaje i isprobala sve nijanse.Čuvena 10-ka zaista nije bila za mene,mada sam je prvu isprobala jer se o njoj naviše pričalo.Zatim sam isprobala sve nijanse redom i ni jedna me nije oduševila.Ili sam imala sličnu ili mi jednostavno nije odgovarala.

Iskrena da budem ja zaista ne znam šta sam očekivala,ali u tom trenutku sam bila razočaranaili bolje reći ostala sam ravnodušna,zahvalila se,okrenula i otišla.I jednostavno sam prestala razmišljati o njima.

Nakon nekog vremena u FIS-u sam ponovno naišlana ruževe i bilo je svega par dostupnih nijansi,sve ih opet isporbala i naravno odustala.Tako da sam nakon toga odlučila da ih neću kupovati,moža nekada tamo,ali u tom trenutku ne.



Prije nekih mjesec dana od drage prijateljice sam na poklon dobila dva GR mat tečna ruža u nijansi 03 i 04.

s lijeva na desno: 03 - mauve
                                  04 - koraljna


Pigmentacija oba ruža je izvrsna i u samo jednom sloju dobijete potpunu nijansu,ali to sam i očekivala jer su svi hvalili njihovu pigmentaciju.

Ruž neće sa usana nestati nakon prvog pića ili poljupca,ali to što je izuzetno trajan ima i malih nedostataka.Ono što se meni kod ovih ruževa ne sviđa jeste njihov način sušenja.Oni se kada ih tek nanesete zaista lijepo osuše u pravu matt završnicu,ali sve vrijeme dok ih nosim na usnama oni se sve više suše i zaista kako vrijeme odmiče sve više osjećam stezanje tj. skupljanje usana i kada prođe određeni period od nekih 5-6 sati ruž doslovno na usnama presuši i počne mi otpadati u komadićima..Ja zaista ne znam da li je do moja oba primjerka ili se ovo desilo i vama?


Sljedeće vrlo bitno jeste da nijansa 03 na usnama vremenom mijenja boju,sa 04 mi se to nije dešavalo.Od dosta svijetlo roze nijanse dodje do gotovo ljubičaste kao da je u njoj previše ljubičastog pigmenta i da vremenom izdominira.Na sreću te promijene se počnu dešavati nakon navedenih 5-6 sati kada ruž potpuno presuši na usnama.









Iako sam navela nekoliko negativnih strana,koje se meni lično ne dopadaju to ne znači da mi se ruževi ne sviđaju.Sve ima dobre i loše strane,pa tako i ovo.Ja rado koristim GR tečne mat ruževe,zasigurno ću nakon ova dva kupiti neku nude nijanu i 15-ku kada stigne kod nas.Mislim da i to sušenje i skupljanje ruža na usnama i nije toliko strašnp jer ipak to se dešava nakon 5-6 sati i uvijek možete uzeti vlažnu maramicu,skinuti koliko uspije,hidrirati usne i ponovno staviti ruž ukoliko vam baš treba da traje i preko 6 sati.


Volite li GR tečne mat ruževe?Koja vam je nijansa omiljena?Pišite mi.

Do idućeg čitanja :* :*


2 komentari

Nijansu 3 sam kupila cim su izasli :) I ta mi je najnosivija :)
Nisam primijetila da mi se susi tako kako ih ti opisujes :/

REPLY

Moja Majda živa :) meni se suše i zaista ne znam šta im je...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates