28. studenoga 2016.

I posljednji komad koji je stigao sa Dresslily sajta je premekana,lagana pamučna majica.Zašto sam je naručila,ne znam,ali znam da mi se svidjelo to što je bila u fazonu Noći vještica,a baš tada je vladala euforija povodom toga.

Kako sam već rekla,vrlo je mekana,lagana,pamučna.
U principu bi trebala da lagano pada na jedno rame,međutim dio oko vrata je napravljen da lagano pada,međutim dio što ide ispod pazuha nije baš spojen kako treba te mi se gornji i donjio dio tog rukava ne usklađuju.










Ukoliko još niste ovdje možete vidjeti i dva prethodna posta:

2.POST

Nadam se da vam se dopalo,od mene imate preporuke za Dresslily sajt.

Do idućeg čitanja :* :*

*PR PROIZVOD

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates