11. studenoga 2016.

Ćao,u današnjem postu ću vam predstaviti Avon Advance Techniques instant repair masku  za kosu.
Avon ima veliki asortiman kada je u pitanju kosa i tu može svašta da se pronađe međutim ja sem čuvenog zelenog seruma nisam nikada ništa probala.Nedavno mi je stigao dvofazni tretman o kojem sam vam pisala ovdje i pod dojmom istog sam naručila još dva proizvoda među kojima je i maska o kojoj vam danas pišem.


Advane Tehniques proizvodi su zapaženi   i jedni od hvaljenijih proizvoda u Avonu.Nedavno je cijela linija doživjela make over kako u izgledu ambalaža tako i u samom sastavu proizvoda.Većina proizvoda je poboljšana čime se očekuje i bolji učinak istih.

Avon Advance Techniques instant repair maska sadrži keratin i ulje avokada te je namijenjena trenutnom oporavku kose koja je izuzetno oštećena i tretirana kemijskim preparatima.Obećava da će kosu dubinski nahraniti,učiniti jačon i zdravijom.U brošuri ćete pronaći da je ova maska 7u1 međutim nisam pronašla zbog čega je tako nazivaju.



Nakon dugog puštanja moje kose odlučila sam je odsjeći i nakon toga sam istovrem,eno počela koristiti masku.Jasno vam je da efekat instant obnove nisam primjetila niti je nakon makaza bilo šta za oporavak jer sam svu oštećenu kosu ošišala.

Meni se na prvu svidio miris,jako lijep,ne toliko intenzivan,ali nezanemarljiv.Zadržava se u kosi skroz do narednog pranja.

Sviđa mi se i tekstura maske.Rijetke maske samo skliznu sa kose i tako ništa ne postiže,dok  preguste maskemi otežavaju kosu i slijepe je.
Tekstura ove maske je srednje gusta.Ne klizi sa kose,lijepo se nanosi,hrani kosu,a opet je nakon ispiranja ne slijepi niti oteža kosu.


Kosu zaista hrani,promjene su vidljive iako mi kosa nije bila oštećena da sam mogla vidjeti taj instant oporavak,ali sam zaista zadovoljna svojom kosom nakon upotrebe maske.Vrlo je mekana,vidljivo sjajna,lepršava,ne mrsi se,lako se rasčešljava,ne lomi se i miriše.

Maska je pakovana u tubu u količini od ml.Na oko malo pakovanje ipak traje i neće se trošiti tako brzo jer vam ne treba velika količina maske.

Preporuka za upotrebu maske je jednom tjedno,međutim meni se to čini malo jer ja masku koristim umjesto balzama,tako da je koristim svako pranje,




Maska mi se toliko svidjela da sam odma naručila još jednu,ali mi je greškom došla maska od arganovog ulja,tako da ću imati priliku da isprobam i nju.

Jeste li koristile Avon maske?Koja vam je omiljena?

1 komentari:

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates