13. lipnja 2015.



Nisam ljubitelj mono sjena,osim ukoliko me neka nijansa posebno ne oduševi.Nedavno sam pored svih divnih stvari od kompanije Ovnak dobila i 3 mono sjene,Catrice Absoulte eye color 900 Li-La Bamba (ljubičasta),910 My Mermint (mint zelena) te Essence 15 hazel me not!

Sve tri imaju prilično lošu pigmentaciju što mi kod *Essence 15 hazel me not! odgovara jer mi je idealna za obrve za što je svakodnevno koristim te za pregib.



Catrice sjene su apsolutno razočarenje,predivne proljetno/ljetne boje sa užasno lošom pigmentacijom,a još se i truse.

*Ljubičasta sjena 900 Li-La Bamba je na prvi pogled divna,šljokasta malo podsjeća na sjene iz Liquid metal kolekcije,ali kad se "zagrebe" površina ispod nema šljokica već sjena izgleda kao da je mokra,ako se sjećate isti slučaj je bio sa Essence Metal glam mono sjenama iz kolekcije jesen/zima...



*Mint zelena sjena 910 My Mermint također ima lošu pigmentaciju i jako mi je žao zbog toga jer sam imala milion ideja i planova s njom onog trenutka kad sam je ugledala.



Kad ih uporedim sa druge dvije koje imam iz iste absolute eye color kolekcije zaista su jako lošije...





Sa zlatnom i tamno ljubičastom sam zaista zadovoljna,pigmentacija je mnogo bolja mada se i one relativno dosta truse.


Do idućeg čitanja :* 

*PR proizvod



Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates