22. lipnja 2015.

O svojoj kosi sam vec pisala ovdje te sam vas tu upoznala sa tipom svoje kose,bitkama koje vodimo tako da necu ponovno ovdje pisati o tome.

Suhi vrhovi su nesto s cime se svaka zena susrela.Fen,pegla,figaro,farba su neki od nacina kojima sami sebi stetimo kosu.Nezdrava ishrana,nedovoljno vode takodjer su uzroci lose kose.
Nedovoljna ili pak nikakva njega je nesto sto ne smijemo dopustiti sebi.

Ja sam poprilicno ljena kad je kosa u pitanju.Nisam u smislu toga da me mrzi odrzavati je vec jednostavno nisam tip za feniranja i peglanja,ta dva procesa me jednostavno previse nerviraju,figaro s vremena na vrijeme (slobodno citaj jednom ili ni jednom u dva mjeseca).Dva zla koja ja redovno koristim su fen i farba.Fen definitivno jer ne mogu pustiti da mi se kosa sama susi jer tu onda nastupaju razne upale (posljednja 3x kosu nisam susila zbog nekih silnih odluka koje sam donjela i upravo lijecim upalu uha).Naravno da prije svakog koristenja fena kosu poprskam sprejem za zastitu kose od topline (posljednje vrijeme sam koristila Avon i dodatno mi je isusio kosu).

Prilicno sam skrenula s teme o kojoj sam zeljela pisati.

Balea hidratantno mlijeko za kosu namijenjeno suhoj i ostecenoj kosi,ja sam svoj primjerak uhvatila u posljednjoj turi ovih narandzastih pakiranja od manga i aloa vere jer su onda nestali sa polica,a informacija koju sam dobila je da mijenjaju pakiranje (citam po blogovima o istom mlijeku u plavoj bocici od kokosa i jos necega)...

Pakiranje je od cvrste plastike sa pumpicom na vrhu sto olaksava doziranje proizvoda.Volim ove pumpice,mogu se zatvoriti pa ukoliko ga negdje nosite sigurno nece iscuriti...


Mlijeko je namijenjeno hidrataciji suhe i ostecene kose sto su  u mom slucaju vrhovi.Nanosi se od tjemena do vrhova ili samo na vrhove na rucnikom posusenu kosu naravno bez ispiranja i ja ga tako i koristim.Dodatna funkcija koju obavlja je da stiti kosu od topline fena i ja se pouzdam u to jer nikako da se nakanim kupiti neki proizvod za zastitu jer Avonov nisam potrosila,a ne odgovara mi.



Ja ga dodatno koristim i kao neki tip pakovanja.Kada dodje vrijeme pranja kose ili kako ja volim da kazem kupanja kose,podignem je u sto visi rep te sav rep natopim Balea mlijekom i stavim foliju/kesu te s tim prespavam.

Ne mogu reci da cini cuda,ali za jedan ovakav proizvod i cijenu istog je solidan.
Kosa mi se dosta oporavila,ne mrsi se i sto je najvaznije ne lomi se.Vidno je da su vrhovi dosta manje suhi,a samim tim i kosa izgleda mnogo zdravije.
Kako sam vec napisala kosu ne fenirama,ali je susim fenom,nagnem je naprijed i susi...Od kad koristim Balea hidratantno mlijeko kosa mi se jako lijepo sama slozi i ne razleti se na sve strane sto se prije desavalo.

Mlijeko je srednje gustine,jednostavno se dozira jer ima pumpicu,ne masti kosu dodatno (u slucaju da dodje blize tjemenu) sto je vazno za nas sa masnim tjemenom,ne otezava kosu vec je cini njeznom.i mekanom na dodir,svilenkastom bez naelektrisanosti.Miris je dosta jak i neprirodan,ali traje svega par minuta i nakon toga ispari.A s obzirom da ne volim miris kokosa ne znam kako cu ovo zamijeniti novim mlijekom.
U bocici se nalazi 200 ml proizvoda i meni je dovoljna pumpica tako da mi proizvod traje vec skoro 4 mjeseca i tek sam negdje na pola.



Balea hidratantno mlijeko je svakako vrijedan vase paznje pa i ukoliko ne vodite veliku bitku sa suhim vrhovima ili kosom opcenito,malo vise hidratacije i njege svakako nece da skodi.
Proizvod mi se cini idealnim za plazu,jednostavan je za nositi,a sto je najvaznije kosu cete hidrirati i stititi od topline sto je najvaznije dok ljetujemo.Da ocuvamo kozu i kosu.

SASTAV:


Jeste li probale Balea hidratantno mlijeko?Koji su vasi utisci?Pisite mi...

Do iduceg citanja :*

4 komentari

Moram te obradovati, u novoj verziji uopšte ste ne osjeti kokos( na moju veeliku žalost, jer ga ja volim), rekla bih da je miris čak sličan ovom. Sve mi se čini da su samo bočicu prefarbali u plavo, jer zaista nema velike razlike. Odličan proizvod, a cijena je sitnica :D

REPLY

Ja sam skoro potrošila svoje mleko. Meni se miris jako dopada i isto ga koristim kao ti. Sa vremena na vreme prođem kroz kosu u toku nedelje a pre pranja napravim "pakovanje" i stoji mi nekoliko sati.

Iskreno, ovo od kokosa ne bih ni koristila tako da ako se vrati ovo onda odlično. Ako ne, neću verovatno kupovati više...

Dobro je mleko, ništa specijalno za cenu, ali miris mi je jako dopada. :)

REPLY

Drago mi je ako je tako jer zaista miris kokosa ne volim,glava me zaboli od njega.

REPLY

Ovo se vise nece prodavati jer je izaslo to novo plavo,tu sam informaciji dobila u DM-u.

Mlijeko je solidno,nista pretjerano dobro,ali nije ni lose,sluzi svrsi u svakom slucaju.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates