15. lipnja 2015.

Kako sam već u prošlom postu naglasila da mi je pored predivne maskare i olovke za oči u Avon poklon paketu stigla i hvaljena Avon baza za sjene mislim da je vrijeme da i ja kažem par riječi o njoj.

Staklena teglica,elegantni crni poklopac,mora se priznati da su se potrudili sa ambalažom.Generalno volim pakiranja koja su na pogled "skupa"...Nijansa light beige,vrlo prikladna za moje svijetle kapke.


Ja lično imam problem pri uzimanju proizvoda iz teglice zbog noktiju,ali to me ne spriječava da je svakodnevno koristim.




Nakon što uložim malo napora da proizvod izvadim iz preslatke teglice,lagano ga natapkam na kapke,bilo da taj dan koristim sjenu ili ne...Moram da naglasim da ukoliko je budete nanosili na kapke,a da već ispod imate puder ili korektor izgledat će poprilično neuredno,meni se barem jednom desilo i od tada zaista izbjegavam išta stavljati na kapak osim same baze.




Bazu koristim samostalno kao i uz sjene.Samostalno korištenje baze mi pomaže da prikrijem kapilare na kapcima i zaista mi pomaže,nije da ih u potpunosti prekrije,ali da ih vidno umanji to svakako...ostavlja mat završnicu pa je vrlo lijepa i kao podloga za tuš...ja uvijek kada koristim tuš koristim bazu prethodno,a vi??
Neće se nakupljati pregibu tako da ne morate da brinete.



Kao podloga za sjenu što joj je zapravo i namijena je odlična.Pigmentaciju sjena pojačava barem za nijansu,sjene se jako jednostavno blendaju,ne nakupljaju se i do sada su mi trajle dok ih sama ne uklonim (najduže nekih 5-6 sati,duže nisam testirala)...





Sve u svemu,proizvod je vrijedan vaše pažnje,te svakako ukoliko planirate kupovinu baze slobodno odaberite ovu..


Probale??Vaše mišljenje? Love or hate??Do idućeg čitanja :*

*PR

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates