28. lipnja 2015.

Znam da vam ne predstavljam nista novo jer ste u prethodnih mjesec-dva citali o novoj liniji krema koje je na trziste izbacio AVON.

Ja sam se dugo dvoumilo da li da ove kreme koristim ili ne jer su namijenjene za zene 35+ sto narvno nigdje nije naznaceno te sam do te informacije dosla sasvim slucajno jer me zanimalo nesto malo vise o samoj liniji proizvoda i informaciju mozete pronaci na Avon stranici.

Nakon mjesec dana razmišljanja,pokusavanja da nekoga nagovorim da koristi kreme te mi svoja iskustva prenese odlučila sam da sama počnem koristiti istu jer ne zna krema da li je moja koža 25+ ili 35+

Odma u startu da kažem da nije bilo nikakvih negativnih pojava zbog toga što moja koža nije 35+ tako da ja kreme aktivno koristim već nekih mjesec dana i još im se ni približno ne nazire kraj.Do duše noćnu sam koristila češće od dnevne,a u nastavku ćete saznati i zašto...

Iz Avona poručuju sljedeće

Aktivni kompleks na bazi sjemenki nara



Nar je bogat izvor antioksidansa, koji igraju ključnu ulogu u usporavanju procesa starenja kože te
održavaju njezinu mladenačku ljepotu.



Umanjuje vidljivost prvih znakova starenja, obnavlja i učvršćuje kožu, hidratizira je.
Za kožu s prvim vidljivim znakovima starenja 35+





Ageless dnevna krema F20
* Hidratizira i pomaže u ublažavanju prvih znakova starenja

Ageless noćna krema
* Obnavlja kožu tokom noći kako bi ujutro izgledala svježije, čvršće i hidratizirano



DNEVNA KREMA






Tekstura dnevne kreme je dosta gušća od noćne te i dosta masnija.Koristila sam je onda kada mi je trebala dodatna hidratacija koži,onda kada bih osjetila da mi se koža lica zateže i kada znam da taj dan ne napuštam svoja četri zida.Krema ima i zaštitni faktor SPF 20 što je dodatni plus jer kožu uvijek treba štititi od sunca,a ne samo oda kada je ono najjače.
Ukoliko imate masnu kožu lica kao ja u dnevnoj varijanti ovo vam ne bi odgovaralo kao jedina krema koju koristite za svoju kožu,ai ukoliko imate trenutke kada vam je koži potrebna dodatna hidratacija onda je ovo svakako dobar izbor.Naravno pored ove kreme u nutra effects liniji Avon je spremio za svakoga po nešto,tako da sigurno možete pronaći onu koja vama odgovara.


NOĆNA KREMA




U jednu ruku bi je mogla okarakterisat kao gel kremu,dosta je rjeđa od dnevne,mnogo brže se upija.Ne sadrži SPF faktor mada nam to nije ni potrebno kada idemo na spavanje.
Hidrira kožu,ostavlja je meknom i glatkom,ujutro koža izgleda mnogo svježija nego inače s kremama koje sam koristila tako da noćna krema u potpunosti udovoljava mojim potrebama,potrebama moje kože.
Lice dodatno ne masti tako da i nama masnokožcima odgovara.



Jeste li probale neku od krema iz nutra effects linije?Kakva su vaša iskustva?Do idućeg čitanja :* :*


*PR PROIZVOD

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates