22. svibnja 2015.

U posljednje vrijeme mi se najteže natjerati da započnem post.Sve ja to lijepo u glavi upakujem i kad dođe do toga da sve lijepo prenesem ovdje,bum...sve to jednostavno samo nestane.

Danas ću se potruditi da vam prenesem svoje utiske o dva ruža,dva nude ruža od Essence-a.Evo što kažu iz Essencea o ovim nudaćima

zauvijek nude! trend ... i za tvoje usne. lagana i kremasta tekstura se osjeća izuzetno ugodno na usnama i pruža dugotrajan rezultat. prirodna ljepota - nude pristaje apsolutno svakoj djevojci!

Nego da krenem od pakovanja.Plastika iste boje kao boja ruža što olakšava odabir ukoliko imate ogromnu kolekciju ruževa,klik pri zatvaranju koji se čuje osigurava ruž od otvaranja ukoliko ga nosite sa sobom u torbi.

U kolekciji se nalazi nekoliko nude nijansi i sigurno da svaka može pronaći neku za sebe...

slika preuzeta s neta

01 wearing only a smile
02  porcelain doll
03 come naturally
04 it's nude time
05 cool nude






01 WEARING ONLY A SMILE

Apsolutni promašaj,moje ogromno razočarenje,kao da sam korektor na usne stavila.Naravno da sam očekivala da će bit svijetal i na usnama,ali da će se nekako stopiti s bojom mojih usana i da će bit s ukusom.Pitam se na što bi ličio na mojim usnama da su u stanju u kakvom su bile prije pola godine s obzirom da sada,na hidrirane usne ističe svaku liniju koju imam...O postojanosti ne mogu da vam pišem jer sam ga nosila ukupno 5 minuta dok sam se zgražavala tomu kako izgleda na usnama.Šteta jer je nijansa predivna i mislim da bi puno lakša za nanošenje i nošenje bilo ukoliko bi sama  tekstura ruža bila još balzamastija...U svakom slučaju ovaj ruž zaista ne bi nikada nikome preporučila čak ni sa tipičnim savijetom,možda kod tebe bude drugačije.





03 COME NATURALLY

Iskupili su se...po meni dosta balzamastija tekstura,lijepo se nanosi,pigmentacija solidna,postojanost 2-3 sata pa popravljanje mada meni to nikada i nije smetalo.Pa što ako malo ruž treba popraviti?
S obzirom da nisam najbolja s opisivanjem boja nadam se da ćete mi oprostiti ovaj pokušaj...meni sama boja ide na neku svijetlo smeđu s tim da mi ima hladni pod ton neke ljubičasto-plave...Sve u svemu savršen za dnevne i večernje varijante i naravno da bi vam ga topla srca preporučila.Kad sam već spomenula balzamastiju teksturu da se malo i vratim na nju.Kad nanesem ruž imam osjećaj da sam nanijela balzam što ja zapravo i volim,nekako obožavam onaj osjećaj da mi usne "klize" jedna preko druge,a s ovim ružem to imam.A ujedno ne volim pretjerano balzamaste ruževe jer se onda razlijevaju na sve strane.



S blicem uslikano...





Trenutno čekam da se u drogerijama popune stalci i da si priuštim nijansu 04 IT'S NUDE TIME kako bi je uporedila sa nijansom 01 WEARING ONLY A SMILE i nadam se da m neće rzočarati.


Kako se vama čine ovi ruževi?Imate li neki?Možda nijansu 01 wearing only a smile,imamo li isto iskustvo s njom?

Do idućeg čitanja :* :*

*PR PROIZVOD


6 komentari

Meni je wearing only a smile baš promašaj, šta su htjeli postići sa tom nijansaom Bog zna :) dok mi je druga odlična :D

REPLY

Ja sam je dugo trazila po drogerijama i sva sreca nisu je imali,tacno bi mi bilo zao 5 km hahahh....ja sam ocekivala JK usne s ovim ruzem sto mi je fenomenalno,na kraju bolje korektor nositi...uzas..bas promasaj!

REPLY

Inače, u liniji mi se dopadaju samo 03 i 05, a ostale mi izgledaju skroz bezveze. Dijelimo mišljenje o oba ruža :)

REPLY

Slažem se da su ovi svetliji kao korektor, baš sam to i ja napisala u svom postu. :D Ja imam 03 i oduševljena sam njim, a deluje mi nosiv i 05.

REPLY

04 nijansa me najvise zanima radi usporedbe sa 01,a 05 je svakako sigurna nijansa...

Drago mi je da dijelimo misljenje,posebno zbog 01 nijanse,ja sam mislila da se to samo meni desava...

REPLY

Uporedit cu ja njih obavezno,mozda su ovi ostalii svijetli nosivo tko zna,mozda im se s jedinicom potkralo..

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates