17. svibnja 2015.

Teško mi je pisati recenziju lakova za nokte,što se tu ima reči osim da je pigmentacija dobra ili ne ili pokrivnost.

Kad su u pitanju Essence i Catrice lakovi svima nam je poznata njihova dobra pokrivnost i pigmentacija pa čak i trajnost.

Cijena je realno i niska za tako dobar kvalitet.

Kada je izasao spisk noviteta proljeće/ljeto 2015. najviše sam se radovala lakovima i da budem još iskrenija više Essenceovim nego Catricovim jer sam od njih više očekivala.

Gel finish lakovi od Essencea su fenomenalni i već ste mogli čitati o njima skoro pa na svim blogovima.Mene je zadesila nesreća da sam imala jako mali izbor nijansi pa sam se odlučila da prvi lak iz ove kolekcije bude breskvasta nijansa 24 indian summer.
Moram priznati da me i bez baze i top coata oduševio.

Sad idemo dalje...stigao je paketić Catrice i Essence noviteta,opčinili su me lakovi...

Da ja konačno predjem na stvar...Oba kompletića koja noktima pružaju izgled gela su zaista fantastični i očekivala sam mnogo više od Essencea i naravno Catrice me više iznenadio.

Postupak je sljedeći: nanesete base coat nakon toga lak,naravno da može bilo koji lak posebno kod Catrice kompletića,malo manje kod Essence,ali opet je preporučljivije koristiti Catrice ultimate nail lacquer i Essence gel finish lakove jer je razultat mnogo bolji.

Ono što ćete dobiti s ovim kompletićima jeste da ćete imati mnogo sjajniju završnicu,mnooogooo,ali mnogooo dugotrajniju manikuru koja preživljava i najgore uvjete (čitaj ribanje šporeta žicom 2x u jednom danu,pranje prozora i sve ostale moguće kućanske poslove),a traje 7+ dana (u mom slučaju) mada sam čitala da traje i 20+ dana na nekom blogu kod kolegice iz susjedne nam RH.

Naravno,kako je već logično s obzirom da su ovo lakovi sa gel effectima da je njihova tekstura dosta gušća,da izgledaju neku nešto malo "deblje" na noktima da će vam nokti biti dosta čvršći.Čak uspije da "zakrpi" puknuti nokat.



essence gel base coat+ 25 prince charmig essence gel nailpolish + essence gel base coat

Catrice gel base coat + 11 4ever young essence gel nailpolish + catrice gel top coat
Catrice gel base coat + 07 hope for love essence I <3 nude nail polish + catrice base coat

Nadam se da sam vam uspijela prenijeti svoje utiske o ovim lakovima.Ovih dana ću dopuniti post slikama i možda nekim novim utiskom.Jeste li već vi uspijeli ovo probati?


4 komentari

Meni je prince charming najljepša nijansa :) super su mi i bazni i top coat jer fkt sa njima lak duže traje na noktima :)

REPLY

prince charming je divan, najlepši. Što se tiče top i base coat-a, ja sam prilično zadovoljna njima, za tu sumu novca su odlični :)

REPLY

Meni se ne svidja simer,vise bi volila da ga nema,kvari mi ovu predivnu nijansu...

REPLY

Ne mogu reci da nisam zadovoljna,samo da mi je Catrice kombinacija mnogo bolja...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates