3. svibnja 2015.

Kako dođe proljeće tako moja opsesija za rumenilima postaje sve veća.Nekako mi taj mali komad make up-a bude najvažniji i posebno vodim računa o tome koji ću izabrati.Dobar odabir rumenila i pun pogodak za cijeli dan.Dosta toga jedno rumenilo može popraviti,ali toliko toga može i pokvariti.

Prije kojo dan sam vidjela prelijepu mladu mamu sa užasno nanesenim rumenilom kao da ga je nanijela malim valjkom,skrooz ispod svojih jagodica i naravno bez blendanja...bila sam ono wtfff????

Nego,vratimo se mi meni i mojim rumenilima...

Essence silky touch blush

Nema ni jedna koja nije čula za ovo rumenilo,jel da?Ustvari sigurna sam da barem imate po jedno...



1.


2.


3.


Nemam mnogo toga za reči o ovim rumenilima.Božanstveni su i meni nnajdraži,gotovo nepotrošivi.Ovaj treći imam gotovo 3 godine i nažalost još uvijek nisam pronašla isti,a da stvar bude gora pametne tete u CM-u su zujalicu nalijepile preko naziva nijanse i nažalost nisam uspijela da je skinem,a pri tome da ne oštetim naljepnicu ispod...

Essence Cream to powder blush*



Ovo je prvo kremasto rumenilo koje zaista koristim.S obzirom da smo ga sve u blogosferi dobile od kompanije Ovnak,tako da se sigurno sjećate ovog malog ljepotana.

Essence like a unforgettable kiss LE



Ovo je kupljeno samo zbog pakovanja.Nije baš pogodan za samostalnu upotrebu jer je skroz slabo pigmentovano pa ga kombinujem.

 Catrice defining duo




Moram da kažem da je i ovo gotovo nepotrošivo,imam ga skoro godinu dana.Jedan dio je skroz mat,a drugi manji dio je šimerast.

Avon rumenilo*



O njemu ste već mogli čitati na mom blogu,tako da se neću ponavljati.

Berlin cosmetics




Ovo je poprilično nepoznato rumenilo,meni je treće po redu.Kupujem ih u Vitezu u Ivi i koštaju cca 2 KM.Dosta lijepo pigmentovano,sa sitnim šimerom.Ukoliko vas zanima nešto više o njemu izjasnite se u komentarima.



Do idućeg čitanja :* :*


* PR proizvod








16 komentari

Ja imam ove essence silky touch i dobri su mi kao i ovo kremasto. Kontala sam kupiti i ovo srclence al ipak nisam jer sam jos negdje citala da je slaba pigmentacija :D Dobra je kolekcija ja imam samo 4 :D

REPLY

Srculence je totalni promasaj...ne znam kako je Essence to sebi dozvolio...silky touch su mi najdraza rumenila ikada samo da mi je pronaci jos ovu trecu nijansu...

REPLY

Volim rumenila, omiljeni komad sminke poslije ruzeva :D Razmisljala sam da napravim i ja ovakav post, ali bi bio beskonacno dug, pa nisam jos nacisto, da se prihvatim tog posla ili jok. Dobro ti to trosis, ja ne znam kad sam dodirnula dno rumenilu. Grozna sam.

REPLY

Da ti pomognem 3. rumenilo je najvjerovatnije Essence silky touch blush 20 :P

REPLY

Evo ja cu ti reci-pisi nam o svojoj kolekciji rumenila, podijeli postove :D

REPLY

Obavezno piši post i proslijedi,slažem se s Majdom :)

REPLY

Opalaaa....sutra obavezno idem da uporedim :) ako bude bilo jer do sad zaista nisam pronasla sličnu nijansu :)

REPLY

Prelijepo je ovo Berlin cosmetics, baš mi se sviđa nijansa. Kakvo je na licu? Ja koristim njihovo ulje za zanoktice, ali nisam vidjela rumenila u Ivi gdje inače kupujem :-)
I preporučujem ti da probaš Flormar rumenila, meni su omiljena :-)

REPLY

Nažalost Flormar proizvode nemam gdje kuputi :( samo ponekad naletim na neki lak...predivna svijetlo roza,suptilna nijansa,baš onako doda dašak svježine na make up...ali naravno mogu ti uslikat pa postavit ću na stranicu na FB sutra u toku dana :)

REPLY

Hvala ti, baš ću ga potražiti idući put <3

REPLY

Lepa kolekcija :) I ja se krecem u tom rangu nijansi, a najlepsa rumenila iz posta su mi Avon i Berlin, mada mi je i Essence vrlo lepo. Iz Silky Touch linije sam imala ( i potrosila :)) nijansu Sweetheart, kako je samo bilo divna :) Kristina

REPLY

Imaš jako lijepu kolekciju ;) Vidim da volimo slične boje :D
Ova Essence silky touch su mi predivna i moram si nabaviti koje!

REPLY

Ana i ja ostasmo bez odgovora :/ .. Kristina

REPLY

Ne vidim razlog zasto nisam odgovorila...jednostavno previse obaveza,laptop mi do danas bio u kvaru pa sam sve radila preko mobitela...

REPLY

Ok, Sweet Escape :) Mozda si zaboravila i slicno, bitno da si odgovorila, hvala. Kris

REPLY

To se moze ustanoviti na osnovu barkoda :) tako da mora 100% biti ta nijansa :D

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates