10. svibnja 2015.

Kad je puder u pitanju meni ne treba mnogo da steknem svoj mišljenje,il' ga volim ili ne.

Catrice matt mouse puder sam počela koristiti u srijedu (6.5.) i već danas sam odlučila podijeliti svoje mišljenje...

Moram napomenuti da mi je ovo tek drugi mouse puder i da sam iznenađena razlikom istih.

Prvi moj mouse puder bio je Essenceov i kupila sam ga na preporuku.Nije bio loš,ali čim ga više nisam ponovno kupila znači da nije bio ni dobar.Dosta "tvrđa" masa Essenceovog mouse pudera me prevarila te sam stoga prilikom prvog nanošenja zarila četkicu u Catrice mouse puder i uzela zaista previše proizvoda.

Catrice mouse matt puder je dosta "mekše" strukture te samim tim dosta jednostavniji za nanošenje i blendanje.Vrlo lijepo se sjedini s kožom i ostavlja baršunasti završetak.Ja iz navike setujem kamenim puderom masne dijelove T-zone,ali uskoro planiram nošenje bez setovanja.

Kako vam je sigurno poznato imam dosta masnu T-zonu i vrlo brzo mi nakon nanošenja bilo kojeg matt pudera lice prosija.
Na pakovanju stoji naznačeno do 12h efekat matiranog lica i zaista,ali zaista sam ga odma drugi dan korištenja nosila punih 11h i lice mi se tek 2-3 sata pred skidanje šminke počelo prosijavati stoga ukoliko imate ozbiljnih problema sa masnom kožom lica obavezno isprobajte ovaj proizvod.

Također moram da spomenrm,kad već upoređujem Essence i Catrice mouse pudere da su Essence nijanse skoro sve pa naranđaste i vremenom još više na licu to dolazi do izražaja što sa Catrice mouse puderom nije slučaj.Meni apsolutno nije promijenio boju,nije se nakupljao u pore kao Essenceov što je za mene veliki plus jer imam dosta proširene i vidljive pore,a s ovim puderom one izgledju dosta manje.



Proizvod je iz nove kolekcije proljeće/ljeto 2015.

Do idućeg čitanja :*



*PR proizvod


8 komentari

Morat ću pogledati ovaj catrice! :)

REPLY

Imaš moju preporuku.Ukoliko kupiš javi mi svoje dojmove :)

REPLY

ja sve cekam da ga uslikam nekoristenog, pa da onda pocnem sa koristenjem, ali poslije ovog posta sigurna sam u jedno, ujutro ga slikam i stavljam na lice :)

REPLY

Ja se uvijek zeznem pa pocnem koristiti i tek onda slikati.Ovaj put sam prvo uslikala jer me tocno stid stalno slikati koristene proizvode,s tim da samo imam jednu sliku,ali imam sutra u planu dopuniti post sa slikama :) javi mi utiske :))

REPLY

Ja sam bila baaaaaš baaaš skeptična prema ovom puderu i prvo sam ga poslikala i odlučila da probam i isto kao ti, dođe mi da odmah napišem recenziju... Malo je reći da je dobar. Do sada svi mousse puderi koje sam probala su bili i tvrđi i nisam znala kako i čim da ih najbolje izblendam, nisu dobro prekrivali bla bla bla... Ovaj je baš sve suprotno i oduševljena sam, drago mi je da i tebi odgovara. :)

REPLY

Odlično mi je došla ova recenzija, baš sam pre par dana gledala essencov i razmišljala se da li da ga kupim, sva sreća pa nisam. Ovaj mi se čini definitivno bolji, čim budem naišla na njega probaću ga. :)

REPLY

Mogu ti uslikat najsvijetliju nijansu Essenceovog mouse pudera pa da vidis kako izgleda...

REPLY

Ja sam zaista oduševljena proizvodom,ali kakoo se brzoo troši to je strašnoo,nikada mi se puder nije brže potrošio...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates