7. veljače 2015.

Uveliko nam je svima poznat novi puder od Maybelline-a koji je na tržište izašao prije nekoliko mjeseci.
Zavladao je blogosferom tako da sam se se i ja odlučila na kupovinu istog kako bih stvorila svoje utiske.

Prva stvar koja mi se nije dopala je što nisu kupcima omogućili da pročitaju sastojke.Naravno da sastojci postoje i da se nalaze na pakovanju,ali su u fazonu,ukoliko zelite da vidite sastojke,odlijepite ovo,što naravno ne dolazi u obzir,barem ne s moje strane,pa čak ni na testerima.Krajnje mi je nepristojno.Naravno moram da pohvalim naljepnicu preko poklopca koja nas osigurava od nepristojnog čaprkanja nepristojnih kupaca.

O pakovanju neću posebno pisati,svi znamo kako izgleda.


Nijansa 021 NUDE

Puder je namijenjen normalnoj koži,ali iz mog ličnog iskustva kažem da je solidan i za masnokožce (meni lično odgovara iako imam masnije lice).Sadrži SPF 15 što je također još jedan plus.

Iz Maybelline kažu sljedeće: Energizirajuća vitaminska formula,finiš bez greške,izjednačava ton kože momentalno,bolja koža za 3 sedmice.

Ja ga koristim već tačno mjesec dana i ne vidim neku bitniju razliku u izgledu svoje kože,ali moram da napomenem da je moja koža lica i prije korištenja bila na jako zadovoljavajućem nivou bez velikih nedostataka i nije mi trebao puder veće pokrivne moći.Kako je nešto jači od mog prethodnog pudera,moram da se složim sa proizvođaćem oko finiša bez greške,na mom licu se ne vidi ni najmanji nedostatak.Koža mi je i bez pudera izjednačena,nemam crvenila,ožiljaka tako da ne mogu donijeti sud o izjednačavanju.

Također moram da ga uporedim sa svojim omiljenim Maybelline Affinitone puderom.Prva razlika je u samoj teksturi,SS Better Skin je dosta gušći i mnogo je lakše nanositi ga četkom od Affinitona,a samim ti i blendati jer se za razliku od Affinitona sporije upija i suši.Druga razlika je bila i očekivana nakon što sam utvrdila prvu.Veću prekrivnu moć ima od Affinitona što ga u mom slučaju čini odličnim za večernje varijante jer umjesto dva sloja Affinitona koristim jedan sloj SS Better Skina.

Što se tiče ostalih utisaka,nemam ih jer nisam nešto posebno oduševljena ovim puderom te ću se ipak vratiti na prethodnu varijantu.

Puder bih preporučila onim djevojkama kojima treba malo jača pokrivna moć koja ne ostavlja osjećaj maske na licu te djevojkama sa normalnom do slabije masnom kožom.
Sastojci

021 nude SPF 15


Za moje lice je bila dovoljna samo jedna pumpica da bih dobila potpuni efekat.


Jeste li koristile već ovaj puder?Imate li namjeru?Koji su vaši utisci (možete mi ostaviti link posta u komentar ukoliko ste recenzirale ovaj puder,a ja propustila vašu recenziju)?Do idućeg čitanja ;* :*



4 komentari

O ovom puderu sam pisala i ja na blogu, dobila sam ga na testiranje http://blogomarija.blogspot.com/2014/10/maybelline-superstay-better-skin.html
Ni ja posle, evo već ima 3-4 meseca nisam primetila da je stanje moje kože poboljšano, a u suštini, kao i tebi stanje kože mi je zadovoljavajuće, bez nekih većih nedostataka. Mali pr sam imala sa nanošenjem, pošto se zimi jave suve regije, pa je bez podloge ravnomerno nanošenje nemoguće.

REPLY

Ja nisam nesto posebno razocarana.Nije los,moze se koristiti,solidan puder drogerijskog ranga,ali ipak mi je drazi affinitone

REPLY

Nekako prilikom isprobavanja na ruci u DM-u nije mi se dopao,imala sam osjećaj da se teško upija i nanosi :/
Dakle,prosječan je,a zbog (meni) nelijepe ambalaže preskačem :D

REPLY

Nista spektakularno,sigurno da ima mnogo boljih istog ili slicnog cjenovnog ranga.Tako da ako ti nesto ovakvo nije prijeko potrebno,onda bolje preskoci :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates