16. veljače 2015.

Drage moje ljepotice prvo želim da se ispričam zbog izostajanja sa nastave :D Mnogo toga se desilo i lijepog i ružnog zbog čega sam bila sprijećena da pišem.

Danas vam donosim još nekoliko PR proizvoda koje sam u skorije vrijeme testirala i koje sigurno ne bih ni pogledala na policama da ih nisam dobila u svrhu ovakvog posta.Moram da priznam da sam ih oduvijek izbjegavala jer ipak više volim uložiti novac u dobar ruž nego u sjaj za usne.

Kako sam od  kompanije Ovnak d.o.o. Vitez dobila i nekoliko sjajve za usne pored sve divne kozmetike,odlučila sam se da ih dostojno istestiram iako sam jedan od njih već i ranije koristila i zaista nemam nikakve posebne utiske o njemu.


Prvi na redu je Beautifying LIP SMOOTHER od Catrice-a 020 Apricot Cream,nježna boja kajsije.Ambalaža proizvoda mi je privukla apsolutnu pažnju i moram da vam priznam da sam ga najčešće koristila od svih jer je pakovanje tako fensi i tako lijepo izgleda i kad ga izvadite onako na sto svi lete prema njemu da pitaju šta je to.Baš pljeni pažnju gdje god da se nađe.Nema klasičnu četkicu za sjajila već spužvicu na koju prilikom pritiska izlazi proizvod na dvije malo veće i 3 znatno manje rupice što je sasvim dovoljna količina za lijep izgled usana.Ono što ga uistinu izdvaja od ostalih jeste da ukoliko imate ispucale usne ili malo vidljivije linije na usnama on će to učiniti nevidljivim pa je prikladan i da se stavlja ispod ruža kojem neće promijeniti boju (ja sm najčešće nosila ispod crvenih ruževa koji nemaju mat završetak).Također je vrlo prikladan i za večernje i za dnevne varijante jer doda onaj dašak glamura u najsuptilnijem make up look-u.Sad one najvažnije stvari kada je u pitanju jedan sjaj:pigmentacija dosta dobra s obzirom da se radi o skoro pa providnom sjaju za usne.postojanost kao i kod svakog sjaja nije zadovoljavajuća i za kraj drage moje nije ljepljiv.





Iduća dva su Essence EFFECT lipgloss u nijansi C08 OH LA LA! i C02 jewels in a bottle.Koristila sam ih,zaista jesam i to najviše  oh la la nijansu jer mi se posebno svidjela.Iskrena da budem nisam baš bila oduševljena plavim odsjajem koji ostavlja,ali sam na kraju morala da priznam da to sve izgleda mnogo lijepo na dnevnoj svijetlosti,posebno onako kad sunce obasja pa vam čak i usne izgledaju malo veće.Nijansa  jewels in a bottle je dosta suptilnija iako na prvi pogled izgleda kao da je preplavljena šljokicama ona to zapravo i nije,šljokice na četkici ostaju u dosta maloj količini i jako lijepo i osvježavajuće izgledaju na usnama.Postojanost je dosta dobra,moram priznati za nijansu čak i bolja nego kod Catrice lip smoothera,ali opet ne toliko dobra što je i za očekivati za jedan ovakav proizvod.Pigmentacija je također dosta dobra posebno kod oh la la! nijanse jer je ova druga i sama od sebe suptilnija.Rozikasti je nešto malo ljepljiviji od svih iako ništa pretjerano,toliko je malo da se čak ni kosa ne ljepi za usne.Ovaj drugi uopće nije ljepljiv.


OH LA LA!

jewels in a bottle


I za kraj mi je još ostao ESSENCE glossy lipbalm raspberry sorbet,predivna nijansa,prelijep ukus i to je sve lijepo što imam da kažem.O ovakvom jednom sjaju sam pisala na početku svog bloga i tada sam imala iste utiske kao i sada,naravno da sam sjaj koristila ponovno da bih vidjela da nisu nešto promijenili,ali to je to,sve isto,tekstura,ljepljivost,postojanost ništa po mom ukusu.Ukoliko volite da se mackate ovakvim proizvodima na svakih 10 minuta onda nećete pogriješiti,ja baš i nisam neki fan.Također jako teško ga je dozirati ili izađe previše ili premalo proizvoda,mnogo se razlčijeva po usnama za moj ukus.Poprilično mi je ljepljiv,možda vama neće biti,možda vam baš takav odgovara,ali ja nisam ljubitelj toga.Ono što me privuklo je ukus,baš je sladak,kao i miris,moram priznati da šrelijepo miriše.Ovakvo nešto bih kupila djevojčici od  12 do nekih 16 godina jer me baš asocira na taj period moga života i mislim da je sasvim prikladan za korištenje u osnovnoj školi.






Toliko od mene za ovaj post.Jeste li probale neki od sjajeva?Koja su vaša iskustva?Voljela bih da mi u komentarima napišete koji je vaš omiljeni sjaj,volite li ih ili ne i zašto?Do idućeg čitanja :*



Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates